دسته محصول
سبد خرید 0
کتاب تغییر 50 الگو برای توصیف رخدادها

نام محصول

کتاب تغییر


نام نویسنده

مایکل کروگروس-رومن چپلر


نام مترجم

مریم تقدیسی

انتشارات

ققنوس


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

174


نوع جلد

گالینگور


قطع کتاب

جیبی


شابک

9786002781321


وزن

210


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

این کتاب درباره تغییر است‌. از تغییرات کوچک و ظاهراً‌ بی‌اهمیت در زندگی روزمره تا تغییرات بزرگ و غیر قابل درک در تاریخ دنیا و همچنین درباره احساسات آزارنده‌ای است که هنگامی که باید وضعیت موجودمان را تغییر دهیم با آن روبه‌رو می‌شویم ولی اگر قرار است تغییری ایجاد کنیم باید ابتدا آن را بشناسیم. ....
این کتاب درباره تغییر است‌. از تغییرات کوچک و ظاهراً‌ بی‌اهمیت در زندگی روزمره تا تغییرات بزرگ و غیر قابل درک در تاریخ دنیا و همچنین درباره احساسات آزارنده‌ای است که هنگامی که باید وضعیت موجودمان را تغییر دهیم با آن روبه‌رو می‌شویم ولی اگر قرار است تغییری ایجاد کنیم باید ابتدا آن را بشناسیم.

چرا مدام وقت کم می‌آوریم؟ چرا همه چیز اینقدر پیچیده شده است؟ آیا دموکراسی شیوه صحیح حکومت است؟ چه کسی بر دنیا حکم می‌راند؟ چرا غیر قابل اعتماد شده‌ایم؟ چرا سفرهای هوایی این‌قدر ارزان شده‌اند؟

در بخشی از مقدمه این کتاب می‌خوانیم: «ما برای نوشتن این کتاب با کارشناسان مشورت کردیم، نظریات مختلفی را بررسی کردیم و دانش موجود را دوباره به بوته آزمایش گذاشتیم. هدف ما درک اغتشاشات بنیادین دنیای امروز‌ ـ و مطرح ساختن‌ ـ و پی بردن به معنای آنهاست. حاصل آن راهنمایی تصویری برای سفر در زمان است؛ ترکیبی از الگوهای عملی، نظریات ملموس و آزمون‌های فکری برجسته که جهانمان را توضیح می‌دهند. البته 50 الگوی این کتاب تنها منتخبی از الگوهای جهان محسوب می‌شوند. برخی از آنها جدی‌تر از بقیه‌اند و هیچ‌یک از این نظریات عمیقاً‌ بررسی نشده‌اند: اینها غذای فکرند که امیدواریم اشتهای مخاطب را برای بررسی‌های بیشتر تحریک کنند.

در این کتاب تلاش کرده‌ایم ایده‌های پیچیده را موجز و قابل فهم ارائه کنیم. برای این‌که بتوانید چیزی را توضیح دهید باید خود را محدود کنید. پس انتظار نداشته باشید در این کتاب با رساله‌های علمی یا نمودارهای اطلاعاتی وضعیت هنر مواجه شوید. به جای آن با توضیحاتی بسیار ساده از دنیای توصیف‌ناپذیرمان روبه‌رو خواهید شد که افکار ریشه‌دارتان را به بحث خواهند گذاشت.»

توصیفی از دنیای ما، توصیف دنیای متغییر دنیای من و تغییراتی در دنیای ما عناوین فصول اصلی این کتابند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !