دسته محصول
سبد خرید 0
کتاب سوال چه چیز باعث می‌شود پاسخ بدهید؟

نام محصول

کتاب سوال


نام نویسنده

مایکل کروگروس-رومن چپلر


نام مترجم

مریم تقدیسی

انتشارات

ققنوس


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

168


نوع جلد

گالینگور


قطع کتاب

جیبی


شابک

9786002781178


وزن

200


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

این کتاب به دنبال یک سؤال واقعاً‌ خوب به‌وجود آمد: چرا مردم به‌ندرت سؤالات واقعاً خوب می‌پرسند؟ این سؤال به یک آزمون تبدیل شد: اگر همه سؤالاتی را که زمانی می‌خواستیم بپرسیم، ولی به دلیلی نپرسیدیم و نزد خود نگهشان داشتیم جمع می‌کردیم، چه اتفاقی می‌افتاد؟ سؤالاتی که بعدها به دلیل نپرسیدنشان خودمان....
این کتاب به دنبال یک سؤال واقعاً‌ خوب به‌وجود آمد: چرا مردم به‌ندرت سؤالات واقعاً خوب می‌پرسند؟ این سؤال به یک آزمون تبدیل شد: اگر همه سؤالاتی را که زمانی می‌خواستیم بپرسیم، ولی به دلیلی نپرسیدیم و نزد خود نگهشان داشتیم جمع می‌کردیم، چه اتفاقی می‌افتاد؟ سؤالاتی که بعدها به دلیل نپرسیدنشان خودمان را لعن و نفرین کردیم، سؤالاتی که ما را به فکر یا خنده انداختند.

مولفان درباره انگیزه خود از تالیف این کتاب می‌نویسند:‌ «بحث و گفت‌وگو کردیم، فکر کردیم و خواندیم. و مهم‌تر از همه کاری را انجام دادیم که اغلب انجام نمی‌دهیم: سؤال کردیم و آن آزمون به کتابی تبدیل شد که هم‌اکنون در دست‌های شماست: 577 سؤال بحث‌برانگیز، تفکربرانگیز، جذاب، آموزنده و هشداردهنده.

شما می‌توانید سطر به سطر کتاب سؤال را مانند دفتر خاطرات پر کنید؛ می‌توانید از آن برای گذر زمان در طول سفرهای طولانی با قطار یا هواپیما استفاده کنید‌ ـ یا آن را مبنای یادآوری خاطراتتان قرار دهید! شما می‌توانید با استفاده از کتاب سؤال متوجه شوید که آیا نیرویتان در زمینه کاری از قوه به فعل تبدیل شده است یا نه،‌ می‌توانید مهمانانتان را سرگرم کنید،‌ یا عضوی از خانواده را از لاک خودش درآورید. می‌توانید از آن برای گرم کردن روابطتان یا شناخت بیشتر همسرتان استفاده کنید‌ ـ شاید هم باعث ایجاد بحث‌هایی داغ با فرزندانتان شود. با این کتاب حتی خجالتی‌ترین افراد را هم وادار به صحبت خواهید کرد. به اعتقاد ما، همه داستان خوبی برای تعریف کردن دارند: فقط باید سؤالات مناسب را از آنها بپرسید.

هر طور که دوست دارید از کتاب سوال استفاده کنید: از آخر شروع کنید،‌ آن را پر کنید،‌ سؤالات خودتان را هم به آن اضافه کنید. ولی از ما انتظار پاسخ نداشته باشید. پاسخ بر عهده شماست.»



اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !