دسته محصول
سبد خرید 0
67 روش کلیدی تجزیه و تحلیل کسب و کار -

نام محصول

67 روش کلیدی تجزیه و تحلیل کسب و کار


نام نویسنده

مرتضی موسی خانی-حامد حیدری-مولود انگورج


نام مترجم

-

انتشارات

دیباگران تهران


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

336


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001246531


وزن

520


پیش گفتار

-

قیمت : 34000 تومان

این کتاب دید کلی در مورد تجزیه و تحلیل و روشهای به کارگیری آن در کسب و کار به دست می دهد و به مدیران این امکان را می دهد که مباحث مفیدتری از این حوزه را مطالعه کنند و در باره زمان و چگونگی اجرای این روشها - تصمیمات راهبردی بهتری بگیرند. کتاب متن درسی برای دوره های پایان نامه ای داشنجویان است .
این کتاب دید کلی در مورد تجزیه و تحلیل و روشهای به کارگیری آن در کسب و کار به دست می دهد و به مدیران این امکان را می دهد که مباحث مفیدتری از این حوزه را مطالعه کنند و در باره زمان و چگونگی اجرای این روشها - تصمیمات راهبردی بهتری بگیرند.
کتاب متن درسی برای دوره های پایان نامه ای داشنجویان است .

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !