دسته محصول
سبد خرید 0
تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی -

نام محصول

تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی


نام نویسنده

علی صنایعی


نام مترجم

-

انتشارات

دیباگران تهران


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

236


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001246913


وزن

363


پیش گفتار

-

قیمت : 27000 تومان

براساس پیش بینی متخصصان تا سال ۲۰۲۱ میلادی حجم تجارت الکترونیکی به مرز ۴.۵ تریلیون دلار خواهد رسید . اگر می خواهیم سهمی از این تجارت سودآور و جذاب داشته باشیم لازم است دانش و مهارت های لازم برای وارد شدن و ماندن در این عرصه را بدست آوریم. کتاب حاضر دید و نگرشی جامع برای ورود و باقی ماندن در این ....
براساس پیش بینی متخصصان تا سال ۲۰۲۱ میلادی حجم تجارت الکترونیکی به مرز ۴.۵ تریلیون دلار خواهد رسید . اگر می خواهیم سهمی از این تجارت سودآور و جذاب داشته باشیم لازم است دانش و مهارت های لازم برای وارد شدن و ماندن در این عرصه را بدست آوریم. کتاب حاضر دید و نگرشی جامع برای ورود و باقی ماندن در این زمینه به خصوص برای مدیران در رده های میانی و بالا ایجاد می کند.
این کتاب توسط مولف تجدید نظر کامل شده و مطالب نوین مطابق با تحولات تجارت الکترونیکی به آن اضافه شده اند. برخی از موضوعات اصلی که در این کتاب خواهید آموخت :

مبانی نظری تجارت الکترونیکی
زیرساخت ها
بازارهای الکترونیکی
B2B
مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی
سیستم های پرداخت
امنیت تجارت الکترونیکی
تجارت سیار
آموزش الکترونیکی
آینده بیمه الکترونیکی
کسب و کارهای جدید، استارتاپ ها و فناوری های آن

سرفصل ها

فصل اول: مبانی نظری تجارت الکترونیکی

فصل دوم: زیرساخت های تجارت الکترونیکی

فصل سوم: بازارهای الکترونیکی

فصل چهارم: تجارت الکترونیکی B2B

فصل پنجم: مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی

فصل ششم: سیستم های پرداخت الکترونیکی

فصل هفتم: امنیت تجارت الکترونیک

فصل هشتم: تجارت سیار

فصل نهم: آموزش الکترونیکی

فصل دهم: آینده بیمه الکترونیکی

فصل یازدهم: تجارت اجتماعی و کشورهای در حال توسعه

فصل دوازدهم: تجارت اینترنتی، ظهور عصر جدید تجارت الکترونیکی

فصل سیزدهم: کسب و کارهای الکترونیکی جدید، استارتاپ ها و فناوری های آن

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !