دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت بازاریابی صنعتی B2B -

نام محصول

مدیریت بازاریابی صنعتی B2B


نام نویسنده

مایکل دی. هات


نام مترجم

توماس دابلیو. اسپه

انتشارات

الماس دانش


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

458


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رحلی


شابک

9786001891618


وزن

1100


پیش گفتار

-

قیمت : 60000 تومان

بازاریابی صنعتی به آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی گفته می شود که فرآیندهای مبادله را بین تولید کنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل میکند. ماهیت بازاریابی صنعتی را می توان ، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق می بخشد. ....
بازاریابی صنعتی به آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی گفته می شود که فرآیندهای مبادله را بین تولید کنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل میکند. ماهیت بازاریابی صنعتی را می توان ، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق می بخشد. به عبارتی دیگر، فرآیند کشف ، ترجمه خواسته های مشتریان صنعتی و نیازها و الزامات آنها به محصولات و خدمات ویژه جهت ارتباط موثر، شیوه های توزیع، قیمت گذاری، خدمات پس از فروش، متقاعد کردن بیشتر و بیشتر مشتریان برای استفاده مستمر از این محصولات و خدمات را بازاریابی صنعتی می نامیم.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !