دسته محصول
سبد خرید 0
مذاکره ی هوشمندانه -

نام محصول

مذاکره ی هوشمندانه


نام نویسنده

جان پتریک دولن


نام مترجم

محمد ابراهیم گوهریان-اردوان پور جاماسب

انتشارات

نسل نواندیش


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

272


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789644125959


وزن

310


پیش گفتار

-

قیمت : 24900 تومان

جارت جهانی کالا و خدمات از دو جنبه مهم اهمیت دارد. اول اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یکدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تامین می کندد. از این منظر با توجه به مزیت های نسبی مختلفی که در کشورها وجود دارد تقسیم کار بین المللی بهترین راه برای دسترسی به رفاه و رشد اقتصادی بیشتر است. دوم و مهم تر از....
جارت جهانی کالا و خدمات از دو جنبه مهم اهمیت دارد. اول اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یکدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تامین می کندد. از این منظر با توجه به مزیت های نسبی مختلفی که در کشورها وجود دارد تقسیم کار بین المللی بهترین راه برای دسترسی به رفاه و رشد اقتصادی بیشتر است. دوم و مهم تر از آن اقتصادها از طرسق تجارت کالا و خدمات با فن آوری های نوین آشنا می شوند. از این منظر تجارت جهانی شاه راه یادگیری است. در واقع اقتصادها با روی آوردن به تجارت سیاست بازیتری را دنبال می کنند که اجازه تبادل اطلاعات و انتقال و جذب دانش علمی و فنی موجود در پیشروترین مرزهای جهان را به آنها می دهد.


فهرست مطالب :
پیشگفتار مجموعه
پیشگفتار
مقدمه
می توانید طریقه ی مذاکره ی مؤثر را یاد بگیرید
آیا این کتاب برای شما سودمند است؟
فصل 1 : استراتژی دولن برای مذاکره ی مؤثر
زدودن توهمات مذاکره
مذاکره ی مؤثر چیست؟
استراتژی دولن
معامله سر گرفته است
ایده ی آخر
فصل 2 : آماده شدن برای استراتژی شما
آماده باشید
گذراندن مراحل اولیه
جایگاه من کجاست؟
موضع طرف مقابل من چیست؟
اطلاعات یعنی اقتدار
خود را در موقعیتی قرار دهید که حداکثر استفاده را ببرید
ایده ی آخر
فصل 3 : بر پایه تفاهم مذاکره کنید
درک پیچیدگی های ارتباطی میان فردی
چگونه از طریق ارتباط پیشر فته به نتیجه برسیم؟
ارتباط دو جانبه : کلید مذاکره ی مؤثر
ایده ی آخر
فصل 4 : پرسش ها ؛ قدرتمندترین ابزار هر مذاکره کننده ی ماهر
نظارت بر میزان اطلاعات
خطر گمانه زنی
چگونه به شیوه ای مؤثر سؤال کنیم؟
جواب دادن مؤثر به سؤالات به اندازه ی طرح کردن ماهرانه ی آنها مهم است
از پرسیدن نترسید
ایده ی آخر
فصل 5 : قبل از اینکه به موضوع بپردازید بر سر ضوابط به توافق برسید
قدرت ضوابط بی طرفانه را بشناسید
چگونه ضوابط بی طرفانه را تعیین کنیم

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !