دسته محصول
سبد خرید 0
برندسازی ملی -

نام محصول

برندسازی ملی


نام نویسنده

کیت دینی


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

281


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009720637


وزن

390


پیش گفتار

-

قیمت : 35000 تومان

(مفاهیم و مشکلات و اجرا) این کتاب طراحی شده است که نه‌تنها نشان‌دهندۀ روش‌هایی باشد که به‌وسیلۀ آن‌ها تکنیک‌های مدیریت برندِ مرسوم برای ملیت‌ها کاربرد دارد، بلکه فراهم‌کنندۀ عمق دورنما در زمینه و طبیعتِ برندسازی ملی باشد. اين کتاب برای آن دسته از خوانندگانی نوشته شده است که با علايق و برنامه‌ها....
(مفاهیم و مشکلات و اجرا)
این کتاب طراحی شده است که نه‌تنها نشان‌دهندۀ روش‌هایی باشد که به‌وسیلۀ آن‌ها تکنیک‌های مدیریت برندِ مرسوم برای ملیت‌ها کاربرد دارد، بلکه فراهم‌کنندۀ عمق دورنما در زمینه و طبیعتِ برندسازی ملی باشد. اين کتاب برای آن دسته از خوانندگانی نوشته شده است که با علايق و برنامه‌های خاص خودشان، به حوزۀ برندسازی ملی وارد می‌شوند. ويژگی کليدی اين کتاب، فراهم‌کردن دورنماهای چندگانه دربارۀ برندسازی ملی از طريق دربرداشتن بيش از بيست زمينۀ همکاری و کمک از طرف دامنۀ گستردۀ علمی و تخصصی است.
برخی موضوعات مطرح‌شده در این کتاب:
1. محدوده و معیار برندسازی ملی
2. ریشه های مفهومی و برندسازی ملی
3. مشکلات اخلاقی و عملی در برندسازی ملی
4. تمرین فعلی و افق‌های آینده در برندسازی ملی

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !