دسته محصول
سبد خرید 0
رهبری برند -

نام محصول

رهبری برند


نام نویسنده

دیوید آکر-اریک جواچیمستالر


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

335


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786000458096


وزن

450


پیش گفتار

-

قیمت : 36000 تومان

این کتاب کشف می‌کند چگونه می‌توان فراتر از تبلیغات حرکت کرد تا برندها به گونه‌ای کارا و تأثیرگذار ساخته شوند. یکی از کلیدها، اجرای چشمگیری است که در انبوه تبلیغات روزانه شیوع پیدا می‌کند. دیگری، توانایی دسترسی به رسانه‌های جایگزین و مدیریت آن است. مثال‌هایی از بهترین شیوه‌ها این نکات را نشان می‌....
این کتاب کشف می‌کند چگونه می‌توان فراتر از تبلیغات حرکت کرد تا برندها به گونه‌ای کارا و تأثیرگذار ساخته شوند. یکی از کلیدها، اجرای چشمگیری است که در انبوه تبلیغات روزانه شیوع پیدا می‌کند. دیگری، توانایی دسترسی به رسانه‌های جایگزین و مدیریت آن است. مثال‌هایی از بهترین شیوه‌ها این نکات را نشان می‌دهد؛ ازجمله درس‌هایی که می‌توان از آدیداس و نایکی گرفت. نقطهٔ تعادل بین قیمت‌ها و مزایا برای مصرف‌کننده، ایدهٔ محرک، مدل رابطهٔ مصرف‌کننده و مدل رابطهٔ تجاری، ابزارهایی است که به مدیران برند در ایجاد برنامه‌های موفقِ ساخت برند کمک می‌کند.
برخی از موضوعات مطرح‌شده در این کتاب:
1. هویت برند
2. ساختار برند
3. ساخت برندها
4. سازمان‌دهی برای رهبری برند
و... .


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !