دسته محصول
سبد خرید 0
برندسازی شهرهای کوچک گردشگری -

نام محصول

برندسازی شهرهای کوچک گردشگری


نام نویسنده

بیل بیکر


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

169


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009716562


وزن

230


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

این کتاب ویرایش دوم برند سازی گردشگری برای شهرهای کوچک بوده والفبایی برای ساده و روشن کردن شیوه ی برند سازی شهر های کوچک است. هدف از طراحی آن :زدودن تیرگی های مفاهیم پیچیده و فرآیندهای مورد نیاز برای ظهور هویت رقابتی برند است که به طور گسترده توسط گرو گذاران و نیز با قدرت توسط مخاطبان هدف پذیرفت....
این کتاب ویرایش دوم برند سازی گردشگری برای شهرهای کوچک بوده والفبایی برای ساده و روشن کردن شیوه ی برند سازی شهر های کوچک است. هدف از طراحی آن :زدودن تیرگی های مفاهیم پیچیده و فرآیندهای مورد نیاز برای ظهور هویت رقابتی برند است که به طور گسترده توسط گرو گذاران و نیز با قدرت توسط مخاطبان هدف پذیرفته خواهد شد.

این کتاب آکادمیک نبوده و شامل همه ی عناصر تکنیکی برندسازی مکان با بودجه های تحقیقی قابل توجه، نمی باشد. برند سازی بیشتر شهرهای کوچک تا حد زیادی به مردم سخت کوشی وا بسته است که شاید در بازاریا بی مقامی نداشته و از کارکنان نیمه وقت و داوطلب هستند و اغلب منا بع محدودی برای همکاری حرفه ای دارند. تلاش کرده ام موارد را ساده کرده و تکنیک های اثبات شده ی مقرون به صرفه ای پیشنهاد کنم که بتوان آن ها را در مقصد ها با هر اندازه ای ،به کار گرفت.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !