دسته محصول
سبد خرید 0
برندسازی در 30 روز -

نام محصول

برندسازی در 30 روز


نام نویسنده

سیمون میدلتون


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

281


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009716517


وزن

370


پیش گفتار

-

قیمت : 35000 تومان

برخی از موضوعات مطرح شده در این کتاب: کتاب پیش رویتان مقدمه ای است در زمینه معرفی برند سازی، البته به شیوه ای مهیج و موثر و به گونه ای که برای همگان کاربردی باشد. در این کتاب می توانید در بازه زمانی سی روزه،فرایندی را پی بگیرد. با دنبال کردن این برنامه خواهید دید که در پایان، درک شما از برند سا....
برخی از موضوعات مطرح شده در این کتاب:
کتاب پیش رویتان مقدمه ای است در زمینه معرفی برند سازی، البته به شیوه ای مهیج و موثر و به گونه ای که برای همگان کاربردی باشد. در این کتاب می توانید در بازه زمانی سی روزه،فرایندی را پی بگیرد. با دنبال کردن این برنامه خواهید دید که در پایان، درک شما از برند سازی و چگونگی کارکرد آن دگرگون شده است. شما در طول راه، برندی قدرتمند و پایدار برای کسب و کار یا سازمان شما یا حتی برای خودتان به عنوان شخص خلق خواهید کرد.
به طور خلاصه، از این کتاب می توانید برای انجام این کارها استفاده کنید:
• درباره هنر برند سازی به خودتان درسی سریع بدهید.
• برای کسب و کارتان یا هرکدام از محصولات یا خدمات آن، برند مناسب ایجاد کنید.
• برای سازمانی خیریه یا سازمانی دولتی برند درست کنید.
• برای تیمتان یا واحدتان در سازمانی بزرگ تر، برند ایجاد کنید
هر فصل مرحله ای کلیدی از فرآیند برند سازی را نمایش می دهد و هر کدام از این مراحل، امکان این را دارد که در یک روز انجام شود و به نتیجه برسد، ولی بعضی از این روزها طولانی تر و پرفشارتر از روزهای دیگر است.اگر می توانید و می خواهید به برنامه تفکر و تمرینی سی روزه متعهد شوید، با دنبال کردن این مراحل این کتاب، برندی مناسب خلق خواهید کرد.این برند قوی تر و موثرتر و پایدارتر از آن چیزی خواهد بود که امید داشتید به صورت تصادفی به آن دست پیدا کنید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !