دسته محصول
سبد خرید 0
برندسازی دیجیتال -

نام محصول

برندسازی دیجیتال


نام نویسنده

دنیل رولز


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

225


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009716579


وزن

300


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

یک راهنمای کامل گام به گام به سوی استراتژی و تاکتیک ها و ارزیابی برخی از موضوعات مطرح شده در این کتاب این کتاب به سه بخش کلیدی تقسیم شده: - دورنمای برند سازی دیجیتال : این قسمت می گوید واقعا منظور مااز برند سازی چیست و این مقوله چطور به خاطر کانال‌های بازاریابی دیجیتال و تکنولوژی کاملا تغی....
یک راهنمای کامل گام به گام
به سوی استراتژی و تاکتیک ها و ارزیابی

برخی از موضوعات مطرح شده در این کتاب
این کتاب به سه بخش کلیدی تقسیم شده:
- دورنمای برند سازی دیجیتال : این قسمت می گوید واقعا منظور مااز برند سازی چیست و این مقوله چطور به خاطر کانال‌های بازاریابی دیجیتال و تکنولوژی کاملا تغییر کرده است. ما آنچه را که واقعا نیاز است بفهمیم، کشف می کنیم تا بتوانیم کارایی کمپین‌های دیجیتالمان را بسنجیم.
- جعبه ابزار دیجیتال(سفر کاربر و کانال‌‎های دیجیتال) : این بخش به عملی یودن کانال‌های دیجیتال و ابزارهای در دسترس برای ما،می‌نگرد. ما موضوعاتی همچون رسانه های اجتماعی بازاریابی سیار و بهینه سازی جستجو را کشف می‌کنیم. ضمن این‌که آن‌ها را به سفر کاربر می دهیم.
- استراتژی دیجیتال برند و ارزیابی : در بخش پایانی، یک فرآیند برای ایجاد یک استراتژی دیجیتال می‌سازیم که بتواند اجرا شود،ارزیابی گردد و بهبود یابد. به چارچوب مستحکم ارزیابی تمام عناصر فعالیت دیجیتال خود نگاه می کنیم،از جمله این‌که چگونه ROI در رسانه‌های اجتماعی را محاسبه کنیم. مهم‌تر از همه،روشن خواهد شد چگونه استراتژی که ایجاد می‌کنیمبه اهداف تجاریمان مربوط می‌شوند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !