دسته محصول
سبد خرید 0
برندسازی مد -

نام محصول

برندسازی مد


نام نویسنده

مارک توان گیت


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

234


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009720644


وزن

310


پیش گفتار

-

قیمت : 32000 تومان

شما لباس نمی‌خرید؛ هویت می‌خرید. برای بسیاری از مصرف‌کننده‌ها، راه‌رفتن کوتاه‌کوتاه مدل‌ها اولین تصویری است که بعد از اشاره به کلمۀ «مُد» به ذهنشان می‌رسد. شوهای مُد با ترکیبی از خلاقیت و درخشش و هنر، از عناصری است که بارهاوبارها ما را به خریدن لباس‌هایی تحریک کرده است که درواقع نیاز نداریم. تصو....
شما لباس نمی‌خرید؛ هویت می‌خرید. برای بسیاری از مصرف‌کننده‌ها، راه‌رفتن کوتاه‌کوتاه مدل‌ها اولین تصویری است که بعد از اشاره به کلمۀ «مُد» به ذهنشان می‌رسد. شوهای مُد با ترکیبی از خلاقیت و درخشش و هنر، از عناصری است که بارهاوبارها ما را به خریدن لباس‌هایی تحریک کرده است که درواقع نیاز نداریم. تصورش سخت است که صنعت چاره‌ای جز بازاریابی نداشته باشد؛ اما فقط مُد است که تا این حد به بازاریابی متکی است. وقتی لباس‌ها کارخانه‌هایی را ترک می‌کنند که در آن‌ها ساخته می‌شوند، فقط «پوشاک» یا «جامه» هستند و وقتی بازاریاب‌ها مسئولیت آن‌ها را به‌عهده می‌گیرند، به‌طور سحرآمیزی به «مُد» تبدیل می‌شوند.
برخی موضوعات مطرح‌شده در این کتاب:
1. اولین برند مد
2. مرگ مد
3. تولد دوبارۀ مد
4. شکل‌دهی به هویت
5. طراح، معرفی‌کنندۀ برند
6. فروشگاه ستاره است

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !