دسته محصول
سبد خرید 0
برندسازی کسب و کارهای کوچگ -

نام محصول

برندسازی کسب و کارهای کوچگ


نام نویسنده

ماری رز


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

170


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009720620


وزن

230


پیش گفتار

-

قیمت : 27000 تومان

چرا صاحبان تجارت‌های کوچک و کارآفرینان و غیرانتفاعی‌ها به این کتاب نیاز دارند؟ در هر روز از زندگی‌مان، مجبوریم بازاریابیِ بد را تحمل کنیم. به‌طور رگباری، عکس‌ها و پیام‌هایی از شرکت‌ها را ایجاد و هضم می‌کنیم که یک قرن پیش، چیزی درباره‌شان شنیده نمی‌شد. وقتی شرکت‌ها می‌جنگند پیشتر از باقیِ جمعیت ب....
چرا صاحبان تجارت‌های کوچک و کارآفرینان و غیرانتفاعی‌ها به این کتاب نیاز دارند؟ در هر روز از زندگی‌مان، مجبوریم بازاریابیِ بد را تحمل کنیم. به‌طور رگباری، عکس‌ها و پیام‌هایی از شرکت‌ها را ایجاد و هضم می‌کنیم که یک قرن پیش، چیزی درباره‌شان شنیده نمی‌شد. وقتی شرکت‌ها می‌جنگند پیشتر از باقیِ جمعیت بایستند، این صدا بلندتر می‌شود. لحظه‌ای که آن‌ها راه جدیدی برای انجام این کار بیابند، از تاکتیک، سوءاستفاده می‌شود تا از هم بپاشد و چیز جدیدِ بعدی جایش را بگیرد.
برخی موضوعات مطرح‌شده در این کتاب:

1. برند چیست؟
2. بحران هویت برند
3. چرا برند اهمیت دارد؟
4. برند فقط لوگو نیست؛ همه‌چیز است.
5. چگونه استراتژی برندتان را بسازید.
6. قوت‌ها و ضعف‌های شما چیست؟
7. به‌کاربردن استراتژی برند
8. ایجاد فضا برای بازاریابی محتوا
و... .



اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !