دسته محصول
سبد خرید 0
برندسازی B2B -

نام محصول

برندسازی B2B


نام نویسنده

فیلیپ کاتلر-والدمارفورچ


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

255


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009723041


وزن

335


پیش گفتار

-

قیمت : 35000 تومان

وقتی صحبت از برند به‌ميان می‌آيد، ذهن اکثر مردم ناخودآگاه به سمت برندهايی مثل کوکاکولا، اپل، ليکبا، استارباکر، نوکيا و هارلی داديوسون می‌رود. اين برندها بهترين نمونه‌های بخش برندسازی تجارت به مشتری B2C)) است. اما برندهای اين شرکت‌ها نوعی دارايی قوی و پايدار و محرک ارزش را نشان می‌دهد که موفقيت ش....
وقتی صحبت از برند به‌ميان می‌آيد، ذهن اکثر مردم ناخودآگاه به سمت برندهايی مثل کوکاکولا، اپل، ليکبا، استارباکر، نوکيا و هارلی داديوسون می‌رود. اين برندها بهترين نمونه‌های بخش برندسازی تجارت به مشتری B2C)) است. اما برندهای اين شرکت‌ها نوعی دارايی قوی و پايدار و محرک ارزش را نشان می‌دهد که موفقيت شرکت را افزايش می‌دهد و به‌ندرت شرکتی از اهميت برند در B2C چشم‌پوشی می‌کند. اما همه‌چيز در بخش تجارت به تجارت (B2B) متفاوت است و برندسازی معنای مرتبطی ندارد. بسياری از مديران اینگونه قانع شده‌اند که پديدۀ برندسازی، تنها به محصولات و بازارهای مصرف‌کننده محدود می‌شود و اغلب اينگونه توجيه می‌کنند که در بازارهای خيلی خاص يا تجارت کالاها بوده و اين مشتريان دربارۀ محصولات آن‌ها و رقبايشان معمولاً اطلاعات فراوانی دارند. آيا برندسازی مربوط به شرکت‌های B2B است؟
برخی موضوعات مطرح‌شده در این کتاب:
1. مشهوربودن یا یکی از هزاربودن
2. برندبودن یا برندنبودن
3. ابعاد برندسازی B2B
4. شتاب از طریق برندسازی
5. داستان‌های موفق برندسازی B2B
و...

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !