دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی 4،0 حرکت از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتالی

نام محصول

بازاریابی 4،0


نام نویسنده

فیلیپ کاتلر-هرماوان کارتاجایا-ایوان ستیاوان


نام مترجم

حسین نوروزی-شیرین رستگار پور

انتشارات

فوژان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

139


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007298794


وزن

210


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

بازاریابی الکترونیکی فرصت‌های بی‌شماری را برای برقراری ارتباط با مشتریان فراهم می کند. برای بازاریابی معاصر، این فاصله گرفتن اساسی از روش‌های سنتی مزایایی مانند دسترسی جهانی ، شخصی سازی، بازاریابی تعاملی، بازاریابی در زمان درست و امکان بازاریابی یکپارچه را از طریق هماهنگی تمامی فعالیت‌های تبل....
بازاریابی الکترونیکی فرصت‌های بی‌شماری را برای برقراری ارتباط با مشتریان فراهم می کند. برای بازاریابی معاصر، این فاصله گرفتن اساسی از روش‌های سنتی مزایایی مانند دسترسی جهانی ، شخصی سازی، بازاریابی تعاملی، بازاریابی در زمان درست و امکان بازاریابی یکپارچه را از طریق هماهنگی تمامی فعالیت‌های تبلیغی و ارتباطاتی برای ایجاد یک پیام تبلیغاتی یک دستی پارچه و مشتری مدار مقدور می‌سازد.
آقای کاتلر و همکارانش بعد از سه نسلی که قبلاً تحت عناوین محصول محوری ( نسل اول) مشتری محوری (نسل دوم) و انسان محوری( نسل سوم)، در بازاریابی شناسایی کرده بودند ، نسل چهارم بازاریابی را حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال فرض نموده اند و در این کتاب به بررسی مبانی، سیر تحولات، پارادوکس ه،ا مزایا و کاربردهای این نوع بازاریابی پرداخته اند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !