دسته محصول
سبد خرید 0
هوش تجاری مفاهیم، فنون و ابزارها

نام محصول

هوش تجاری


نام نویسنده

الهام عزیزی-فریبا خشه چی-علیرضا خلیلیان


نام مترجم

-

انتشارات

کانون نشر علوم


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

360


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643271855


وزن

550


پیش گفتار

-

قیمت : 28000 تومان

هوش تجاری نوعی از سیستمهای اطلاعات سازمانی است که مدیریت میانی و ارشد و کارشناسان را در تحلیل وضعیت کنونی و همچنین پیش بینی آینده سازمان بر اساس داده های موجود در سازمان یاری می رساند. با استفاده از این سیستم سازمان دارای هوشی خواهد بود که مدیریت آن را در تحلیل و پیش بینی آینده در قالب نشان دادن....
هوش تجاری نوعی از سیستمهای اطلاعات سازمانی است که مدیریت میانی و ارشد و کارشناسان را در تحلیل وضعیت کنونی و همچنین پیش بینی آینده سازمان بر اساس داده های موجود در سازمان یاری می رساند. با استفاده از این سیستم سازمان دارای هوشی خواهد بود که مدیریت آن را در تحلیل و پیش بینی آینده در قالب نشان دادن فرصت ها و تهدیدهای سازمان، یاری خواهد کرد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !