دسته محصول
سبد خرید 0
نقش و جایگاه تکریم مردم جلب رضایت ارباب رجوع در سازمان ها

نام محصول

نقش و جایگاه تکریم مردم


نام نویسنده

سید حسن مهدوی فر-میر مهدی سیدرضوی


نام مترجم

-

انتشارات

جهان جام جم


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

152


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786005478914


وزن

230


پیش گفتار

-

قیمت : 10800 تومان

در کتاب حاضر، نگارنده بر آن است تا ضمن معرفی ابزارها و مدل‌های نوین سنجش کیفیت خدمات، که امروزه کاربرد بسیاری در سرتاسر جهان دارند، مدل تکریم مردم و جلب رضایت ارباب‌رجوع در بخش دولتی ایران را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. مؤلف بیان می‌دارد که علی‌رغم دشواری و پیچیدگی مبحث کیفیت خدمات در بخش عمو....
در کتاب حاضر، نگارنده بر آن است تا ضمن معرفی ابزارها و مدل‌های نوین سنجش کیفیت خدمات، که امروزه کاربرد بسیاری در سرتاسر جهان دارند، مدل تکریم مردم و جلب رضایت ارباب‌رجوع در بخش دولتی ایران را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. مؤلف بیان می‌دارد که علی‌رغم دشواری و پیچیدگی مبحث کیفیت خدمات در بخش عمومی، به نظر می‌رسد به دلیل تنوع ارباب‌رجوع در این بخش، پرداختن به کیفیت خدمات نقش مهمی در موفقیت سازمان ایفا می‌کند. با توجه به این‌که بخش دولتی ارباب‌رجوع خواسته‌های متنوعی دارد، زمان زیادی لازم است تا تمامی این خواسته‌ها شناسایی شده و در جهت پاسخگویی به آن برنامه‌ریزی شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !