دسته محصول
سبد خرید 0
تبلیغات بازرگانی اینترنتی و رفتار مصرف کننده -

نام محصول

تبلیغات بازرگانی اینترنتی و رفتار مصرف کننده


نام نویسنده

امیر علی منصوری


نام مترجم

-

انتشارات

انسان برتر


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

135


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008295112


وزن

220


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

محیط بازاریابی اینترنتی این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا برای جستجوی اطلاعات و خرید کالا و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاه های اینترنتی اقدام کنند. خرید به صورت دیجیتال، بر اساس تجربه واقعی از خرید کالا نیست، بلکه بر اساس ظواهری مانند تصویر، شکل، اطلاعات و تبلیغات استوار است. قبول....
محیط بازاریابی اینترنتی این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا برای جستجوی اطلاعات و خرید کالا و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاه های اینترنتی اقدام کنند. خرید به صورت دیجیتال، بر اساس تجربه واقعی از خرید کالا نیست، بلکه بر اساس ظواهری مانند تصویر، شکل، اطلاعات و تبلیغات استوار است. قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف‌کننده و چگونگی تعامل افراد با سایت ها بستگی دارد. برای هر عمل خرید، یک فرآیند مهم تصمیم‌گیری و ترغیب نهفته است که باید بررسی شود . مراحلی که مصرف کننده طی می کند تا تصمیم بگیرد چه نوع کالایی را و از چه سایتی خریداری نماید، بستگی به ساختار ذهنی مصرف کننده و محرک هایی دارد که بازاریابان برای معطوف ساختن ذهن مصرف‌کننده به خرید اعمال می نمایند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !