دسته محصول
سبد خرید 0
۵ پرسش اساسی پیتر دراکر دانشی ماندگار برای رهبران امروز

نام محصول

۵ پرسش اساسی پیتر دراکر


نام نویسنده

پیتر دراکر-فرانسیس هسلبین-جان اسیندر کوهل


نام مترجم

حمید عبدی

انتشارات

ابوعطا


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

128


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789641702818


وزن

130


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

این کتاب که حاوی رویکردهای نوین مدیریت در هزاره‌ ی جدید است، تأییدیست بر خرد ماندگار پیتر دراکر که فراسوی مرز زمانی، ابزاری ارزشمند برای رهبران سازمانی در همه نسل‌ ها و دوره‌ هاست. تفکرات رهبری سازمانی دراکر می‌ تواند به عنوان یک زیرساخت جامع برای توسعه‌ ی ایده‌ ها و برنامه‌ های استراتژیک در هر ....
این کتاب که حاوی رویکردهای نوین مدیریت در هزاره‌ ی جدید است، تأییدیست بر خرد ماندگار پیتر دراکر که فراسوی مرز زمانی، ابزاری ارزشمند برای رهبران سازمانی در همه نسل‌ ها و دوره‌ هاست. تفکرات رهبری سازمانی دراکر می‌ تواند به عنوان یک زیرساخت جامع برای توسعه‌ ی ایده‌ ها و برنامه‌ های استراتژیک در هر بخش یا هر نسلی از مدیران باشد. حتی صرف تفکر و گفت‌ و گو درباره‌ ی بینش‌ های تأثیرگذار دراکر می‌ تواند پل ارتباطی بین مدیران از نسل‌ های متفاوت باشد.(برگرفته از مقدمه اسنایدر کال). در دنیایی با ارتباطات گسترده و در حال جهانی شدن، این کتاب خط راهنمایی را برای رهبران سازمانی از جایگاه و ساختارهای متفاوت فراهم می‌ کند. توماس جی موران – مدیر ارشد بیمه آمریکا. خرد دراکر همیشه و همیشه قابل استناد است و یک انرژی درونی ارزشمند برای هدایت تعالی سازمانی در مسیر درست است؛ و همیشه در خدمت و حامی تحقق مأموریت سازمان و رضایت مشتریان است. راجر دابلیو فرگوسن، مدیرعامل شرکت TIAA. این کتاب بسیار به‌ جا و مناسب استفاده در جهانی است که به شدت نیاز به مهارتمند شدن در ارایه خدمات دارد. پرسش‌ های اساسی و کاربردی که هر سازمان در حال فعالیت و یا نوپایی باید به درستی به آنها پاسخ داده و در عمل به کار ببندد تا بتواند تضمین بقا داشته و بخشی از آینده باشد. آلن مولالی – عضو هیأت مدیره گوگل. بینش‌ های پیتر دراکر، همیشه بکر و نو خواهد ماند و به عنوان یک منبع الهام‌ بخش در کنار مدیران در همه زمینه‌ های سازمانی خواهد بود. دست‌ اندرکاران تألیف این کتاب هدف‌ های او را گسترده‌ تر و حتی فراتر برده و پاسخ‌ های مناسبی را به پرسش‌ هایی در زمینه‌ ی رهبری در قرن بیست و یکم ارایه کرده‌ اند، این کمک ارزشمندی به دانش و تفکر رهبری سازمانی در کل جهان است. نانسی زیمفر، مدیر ارشد دانشگاه نیویورک.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !