دسته محصول
سبد خرید 0
مباحث ویژه در بازاریابی پیشرفته جلد 1 و 2 -

نام محصول

مباحث ویژه در بازاریابی پیشرفته جلد 1 و 2


نام نویسنده

ابوالفضل خسروی-آیدین رشیدی


نام مترجم

-

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

463


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004071703


وزن

700


پیش گفتار

-

قیمت : 46000 تومان

امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها با عدم موفقیت در نتایج مختلفی حاصل از رویکرد بازاریابی خود مواجه می‌گردند، بدون اینکه حتی علت این رکورد و شکست را در بخش مهم بازاریابی درک نموده باشند این شکست‌ها و تردیدها در انتخاب مناسب رویکرد بازاریابی فشار زیادی را بر جسم و روح کارمندان بازاریابی بر جای ....
امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها با عدم موفقیت در نتایج مختلفی حاصل از رویکرد بازاریابی خود مواجه می‌گردند، بدون اینکه حتی علت این رکورد و شکست را در بخش مهم بازاریابی درک نموده باشند این شکست‌ها و تردیدها در انتخاب مناسب رویکرد بازاریابی فشار زیادی را بر جسم و روح کارمندان بازاریابی بر جای گذارده است، تعداد و شدت این فشارهای رقابتی رو به افزایش هست تقریباً هشت سال پیش هنگامی‌که عرصه تبلیغات دیجیتال هنوز نوپا بود و رسانه اجتماعی مبدل به قدرت یکه‌تاز عرصه بازاریابی نشده بود دریکی از مقالات مجلهmckinsey ouarteriyبه این نکته اشاره‌شده که چرا بسیاری از مدل‌هایی سنتی رویکرد بازاریابی انبوه با شکست مواجه می‌شوند و رویکردهایی را نیز برای موفقیت سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی در فضای فوق‌العاده پیچیده کنونی پیشنهادشده است .

خوشبختانه از آن زمان تاکنون شاهد آن بوده‌ایم که بیش از ۲۰۰ سازمان در بحث‌ها و مقالات علمی خود به موضوعات مختلفی همچون بازگشت سرمایه بازاریابی (RoI) به‌طور جدی­تری در کسب‌وکارهای گوناگون مطرح‌شده است. در جهان امروز کسب‌وکار که با رشد پیچیدگی­ها فشار بی‌رحمانه مالی و فضای همواره چالش‌برانگیز اقتصادی همراه است بازاریابان در تکاپوی استفاده از رسانه‌های جدید و سنجش میزان تأثیرگذاری خود از طریق رویکرد بازاریابی می‌باشند که البته بسیاری از آنان نیز در حال ارتقا می‌باشند.

مدل‌های بازاریابی چهارچوبی را در اختیار بازاریابان قرار می‌دهند تا بتوانند برای فعالیت‌‎های آتی خود برنامه‌ریزی کنند، استراتژی‌های خود را با رقبا مقایسه کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند. تاکنون مدل‌های بسیاری به وجود آمده، اما تعدادی از آن‌ها هنوز هم مورداستفاده هستند و نقش مؤثری در بازاریابی دارند. در این کتاب که در دو جلد تدوین و گردآوری‌شده است، مهم‌ترین آن‌ها را معرفی کرده و به بررسی مزایای مدل‌ها خواهیم پرداخت.
مدل‌های بازاریابی چهارچوبی را در اختیار بازاریابان قرار می‌دهند تا بتوانند برای فعالیت‌‎های آتی خود برنامه‌ریزی کنند، استراتژی‌های خود را با رقبا مقایسه کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند. تاکنون مدل‌های بسیاری به وجود آمده، اما تعدادی از آن‌ها هنوز هم مورداستفاده هستند و نقش مؤثری در بازاریابی دارند. در این کتاب مهم‌ترین آن‌ها را معرفی کرده و به بررسی مزایای مدل‌ها خواهیم پرداخت.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !