دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت تجربه مشتریان -

نام محصول

مدیریت تجربه مشتریان


نام نویسنده

علی بنیادی نائینی-مسعود یگانه-پیام م.ناوی


نام مترجم

-

انتشارات

سازمان مدیریت صنعتی


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

88


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786002751140


وزن

100


پیش گفتار

-

قیمت : 10000 تومان

در شرایطی که مشتری در بازار با محصولات مشابه، قیمت مشابه و کیفیت مشابه روبه روست، آنچه باعث می شود او محصول شما را انتخاب کند دریافت تجربه ای متمایز کننده در هنگام انتخاب، خرید یا دریافت خدمت است. با این کتاب می آموزید که از نگاه مشتری به سازمان خود بنگرید، با کفش های او در سازمان خود قدم بزنید....
در شرایطی که مشتری در بازار با محصولات مشابه، قیمت مشابه و کیفیت مشابه روبه روست، آنچه باعث می شود او محصول شما را انتخاب کند دریافت تجربه ای متمایز کننده در هنگام انتخاب، خرید یا دریافت خدمت است.
با این کتاب می آموزید که از نگاه مشتری به سازمان خود بنگرید، با کفش های او در سازمان خود قدم بزنید و سفری را که او در سازمان و فرآیندهای شما پیموده و تجربه ای را که طی این سفر بدست آورده است بررسی و شناسایی نمایید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !