دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی عصر چهارم گذر از بازاریابی سنتی به دیجیتال

نام محصول

بازاریابی عصر چهارم


نام نویسنده

فیلیپ کاتلر-هرماوان کارتاجایا-ایوان ستیاوان


نام مترجم

احمد روستا-سجاد عبدالله پور

انتشارات

سیته


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

190


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786005253870


وزن

232


پیش گفتار

-

قیمت : 16000 تومان

در عصر گذار کنونی، نیاز به راهبرد جدیدی از بازاریابی احساس می‌شود و اکنون با توجه به پویایی بازاریابی نوبت به بازاریابی عصر چهارم رسیده است. بنا بر این، بازاریابی عصر چهارم نتیجه‌ی طبیعی رشد و اعتلای بازاریابی عصر سوم قلمداد می‌شود. فرضیه‌ی اصلی کتاب بازاریابی عصر چهارم این است که بازاریابی باید....
در عصر گذار کنونی، نیاز به راهبرد جدیدی از بازاریابی احساس می‌شود و اکنون با توجه به پویایی بازاریابی نوبت به بازاریابی عصر چهارم رسیده است. بنا بر این، بازاریابی عصر چهارم نتیجه‌ی طبیعی رشد و اعتلای بازاریابی عصر سوم قلمداد می‌شود. فرضیه‌ی اصلی کتاب بازاریابی عصر چهارم این است که بازاریابی باید با ماهیت دگرگونی‌پذیر راه‌های دسترسی به مشتریان در اقتصاد دیجیتال هماهنگ شود. نقش بازاریابی هدایت‌کردن مشتریان در طول سفرشان است که آگاهی از یک محصول یا خدمات تا حمایت از آن محصول یا خدمات را در بر می‌گیرد. عصر چهارم نشان از چگونگی عبور از گذشته به آینده است. همچنین راهبردها، راهکارها، توصیه‌ها و هشدارها را به کسانی نشان می‌دهد که در جست‌و‌جوی تازه‌های سازنده و ارزنده مهیای هر گونه رشد و توسعه هستند.
بازاریابی عصر چهارم به یاری مفهومی عمیق‌تر و گسترده‌تر از بازاریابی انسان‌محور تمام جنبه‌های سفر مشتریان را پوشش می‌دهد و می تواند تحولی چشمگیر در کسب و کارهای گوناگون به وجود بیاورد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !