دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها و برنامه های وفاداری

نام محصول

بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها


نام نویسنده

شورای (انجمن)بین المللی مراکز خرید


نام مترجم

کامبیز حیدرزاده-علی مریخ نژاد اصل

انتشارات

تمدن علمی


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

156


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786008127338


وزن

200


پیش گفتار

-

قیمت : 13500 تومان

در دهه اخیر، مراکز خرید و مال های متنوعی در دنیا ساخته شدند. مراکز خرید از گذشته مورد استقبال مردم بوده اند. مراکز خریدی که عملا نمونه ای تکامل یافته از بازارهای سنتی بودند. اما مراکز خرید قدیمی فقط روی بعد تجاری و خرید و فروش تمرکز داشتند. امروزه مال ها علاوه بر ایجاد فضا خرید و فروش و کسب و....
در دهه اخیر، مراکز خرید و مال های متنوعی در دنیا ساخته شدند. مراکز خرید از گذشته مورد استقبال مردم بوده اند. مراکز خریدی که عملا نمونه ای تکامل یافته از بازارهای سنتی بودند. اما مراکز خرید قدیمی فقط روی بعد تجاری و خرید و فروش تمرکز داشتند. امروزه مال ها علاوه بر ایجاد فضا خرید و فروش و کسب و کار، فضاهای فرهنگی، سرگرمی، هنری، تفریحی و ورزشی را هم برای مشتریان خود فراهم می کنند. مال ها علاوه بر انواع فروشگاههای کالاهای متنوع دارای هایپر مارکت، سالن های سینما، فضای شهربازی، سالن های مختلف ورزشی، فضاهای نمایشگاهی و گالری و حتی محل های اقامتی همچون هتل می باشند. ایجاد رقابت در چنین صنعت گسترده ای ، لزوم استفاده از ابزارهای بازاریابی را پررنگ می‌کند. اصلی‌ترین ابزار بازاریابی در سالیان اخیر، یعنی بازاریابی دیجیتال می‌تواند کمک خوبی جهت ایجاد مزیت رقابتی برای مراکز خرید و مال ها باشد. این کتاب که به قلم مرجع اصلی آموزش در این صنعت یعنی شورای (انجمن) بین المللی مراکز خرید منتشر شده است ، ارائه دهنده راهکار های مختلف بازاریابی دیجیتال با رویکردی به استفاده از آنها در صنعت خرده فروشی و به طور خاص صنعت مراکز خرید و مال می باشد. در این کتاب تلاش شده تا علاوه بر بررسی تکنیک های مختلف بازاریابی دیجیتال مورد های واقعی استفاده از این تکنیک ها در برتری مراکز خرید و مال های دنیا نیز آورده شود تا خواننده، کارکرد این ابزارها را دقیقا درک کند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !