دسته محصول
سبد خرید 0
مقدمه ای بر بازاریابی الکترونیک -

نام محصول

مقدمه ای بر بازاریابی الکترونیک


نام نویسنده

کارول تراور-کنت لادون


نام مترجم

حمید رضا ارباب

انتشارات

نی


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

198


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789641855491


وزن

310


پیش گفتار

-

قیمت : 20000 تومان

کتاب حاضر ترجمه‌ی دو فصل از کتاب یادشده با عناوین «مبانی بازاریابی الکترونیک، بازاریابی اجتماعی و بازاریابی سیار و محلی»، و «روش‌های ارتباط با مشتری در بازاریابی الکترونیک» است. برخی موضوعات اصلی و مهم کتاب عبارتند از: الگوهای رفتار مصرف‌کننده‌ی آنلاین، فناوری‌های بازاریابی آنلاین، مدیریت ارتباط....
کتاب حاضر ترجمه‌ی دو فصل از کتاب یادشده با عناوین «مبانی بازاریابی الکترونیک، بازاریابی اجتماعی و بازاریابی سیار و محلی»، و «روش‌های ارتباط با مشتری در بازاریابی الکترونیک» است. برخی موضوعات اصلی و مهم کتاب عبارتند از: الگوهای رفتار مصرف‌کننده‌ی آنلاین، فناوری‌های بازاریابی آنلاین، مدیریت ارتباط با مشتری، روش‌های ارتباط با مشتری، انواع تبلیغات آنلاین، هزینه‌ها و منافع ارتباطات بازاریابی، شاخص‌های بازاریابی الکترونیک.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !