دسته محصول
سبد خرید 0
پژوهش و بازاریابی در چشم انداز و آینده گردشگری -

نام محصول

پژوهش و بازاریابی در چشم انداز و آینده گردشگری


نام نویسنده

چارلز آر.گلدنر-جی. آر. برنت ریچی


نام مترجم

کیومرث فلاحی

انتشارات

دفتر پژوهشهای فرهنگی


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

126


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643794330


وزن

210


پیش گفتار

-

قیمت : 17000 تومان

برای یاری رساندن به تصمیم گیری مدیران گردشگری، آگاهی، مبنای تصمیم گیری و کار پژوهش در سفر است. این آگاهی ها شامل فرایندی برای گردآوری و تجزیه و تحلیل داده هاست. پژوهش در سفر، طراحی و انجام منظم و منصفانه پژوهش برای حل دشواری های سفر است.. پژوهش سفر، دامنه گسترده ای دارد و همه جنبه های محیط سفر ....
برای یاری رساندن به تصمیم گیری مدیران گردشگری، آگاهی، مبنای تصمیم گیری و کار پژوهش در سفر است. این آگاهی ها شامل فرایندی برای گردآوری و تجزیه و تحلیل داده هاست. پژوهش در سفر، طراحی و انجام منظم و منصفانه پژوهش برای حل دشواری های سفر است..
پژوهش سفر، دامنه گسترده ای دارد و همه جنبه های محیط سفر را دربر می گیرد. پژوهش سفر به بررسی مصرف کنندگان (مشتریان)، رقیبان، محصولات و خدمات، ساختار بازار، روند اقتصادی، نیروی فناوری، مقررات دولتی، روند جمعیتی، بوم شناسی، نیروهای جهانی و عوامل دیگر می پردازد که محیط سفر را تشکیل می دهند. پژوهش سفر مبنای توسعه راهبرد گردشگری و برنامه بازاریابی است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !