دسته محصول
سبد خرید 0
مذاکره و فروش تلفنی -

نام محصول

مذاکره و فروش تلفنی


نام نویسنده

مجتبی شیخ علی


نام مترجم

-

انتشارات

مولف


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

96


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786000454784


وزن

140


پیش گفتار

-

کتاب مذاکره و فروش تلفنی مطمئناً برای شما هم اتفاق افتاده که با سازمانی یا افرادی تماس بگیرید از صحبت با آن‌ها احساس لذت کنید. عکس این موضوع چطور؟ با سازمانی تماس بگیرید و کسی پاسخگو نباشد، یا پس از کلی معطلی جوابتان را بدهند اما در انتها هیچ نتیجه‌ای حاصل نشود. چرا بعضی از فروشنده‌ها و س....
کتاب مذاکره و فروش تلفنی
مطمئناً برای شما هم اتفاق افتاده که با سازمانی یا افرادی تماس بگیرید از صحبت با آن‌ها احساس لذت کنید.

عکس این موضوع چطور؟ با سازمانی تماس بگیرید و کسی پاسخگو نباشد، یا پس از کلی معطلی جوابتان را بدهند اما در انتها هیچ نتیجه‌ای حاصل نشود.

چرا بعضی از فروشنده‌ها و سازمان‌ها درفروش تلفنی بسیار موفق هستند و برخی دیگر خیر؟

شما دوست دارید جزء کدام‌یک از گروه‌های بالا باشید؟

در کتاب مذاکره و فروش تلفنی، ارتباط و مذاکره تلفنی به 4 قسمت مهم تقسیم‌شده است و برای هرکدام نکات کاربردی بیان‌شده است تا خوانندگان این کتاب بتوانند در مکالمه‌ها و مذاکره‌های تلفنی خودشان، مؤثرتر باشند

این کتاب برای هر فردی که در کسب و کار و شغلش از تلفن استفاده می کند مفید و کاربردی است.

در قسمت های مختلف کتاب سعی شده با ارائه مثال ها و سناریوهای متعدد خواننده را گام به گام برای دستیابی به موفقیت راهنمایی کند. در این کتاب چندین داستانک کوتاه جهت آشنایی بهتر و ملموس شدن نکات برای خواننده؛، ارائه شده است.

فهرست کتاب در یک نگاه:

1- مقدمه

2- اهمیت و جایگاه مذاکره و ارتباط تلفنی

در این فصل اهمیت ارتباط تلفنی ، تماس سرد و نرخ موفقیت توضیح داده می شود.

3- مهارت های پیش از مذاکره و ارتباط تلفنی

پیش ازاینکه گوشی تلفن را بردارید چه نکاتی لازم است بدانید و رعایت کنید.

4- مهارت های شروع مذاکره و ارتباط تلفنی

شروع می تواند در ادامه گفتگو بسیار تاثیر گذار باشد. این فصل حاوی نکاتی کامل در این خصوص است.

5- مهارتهای حین مذاکره و ارتباط تلفنی

قسمت اصلی یک مکالمه تلفنی که نتایج اصلی را بدنبال دارد، این فصل شامل نکاتی است که حین صحبت باید رعایت شود.

6- مهارت های پایان یک مذاکره و ارتباط تلفنی

چگونه پایانی لذت بخش و حرفه ای را در مکالمات ایجاد کنیم؟

7- نکته های کوتاه اما مهم

موارد خاصی که هر فردی در استفاده از تلفن باید بداند و رعایت آنها در سازمانها لازم است

8- نکاتی برای سازمان ها

سازمانها و نحوه استفاده آنها از تلفن می تواند در رضایت و نارضایتی مشتری ها تاثیر بگذارد، این نکات در این فصل ارائه شده است

9- نکاتی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی

چگونه پیام های تبلیغاتی حرفه ای و اثربخشی ارسال کنیم؟

- سخن آخر

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !