دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت ارتباط با مشتری مفاهیم، نظریه ها، الگوها و نمونه های عملی

نام محصول

مدیریت ارتباط با مشتری


نام نویسنده

مهدی کاظمی-محمد جواد جمشیدی


نام مترجم

-

انتشارات

سازمان مدیریت صنعتی


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

400


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786002751300


وزن

590


پیش گفتار

-

قیمت : 32000 تومان

در عصر تغییرات شگفت انگیز، آینده از آن شرکت ها و موسساتی است که بتوانند با شناخت محیط، رابطه ای هوشمند با عناصر کلیدی آن برقرار کنند. "مدیریت ارتباط با مشتری" رویکردی نوین در برقراری ارتباط پایدار با کلیدی ترین عنصر محیطی سازمان هاست. این کتاب برای کسانی است که می خواهند در عرصه رقابت گوی سبقت....
در عصر تغییرات شگفت انگیز، آینده از آن شرکت ها و موسساتی است که بتوانند با شناخت محیط، رابطه ای هوشمند با عناصر کلیدی آن برقرار کنند.
"مدیریت ارتباط با مشتری" رویکردی نوین در برقراری ارتباط پایدار با کلیدی ترین عنصر محیطی سازمان هاست. این کتاب برای کسانی است که می خواهند در عرصه رقابت گوی سبقت را از دیگران بربایند و مشارکتی سازنده با ذی نفعان داشته باشند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !