دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت مراکز خرید و مال ها -

نام محصول

مدیریت مراکز خرید و مال ها


نام نویسنده

شورای (انجمن) بین المللی مراکز خرید


نام مترجم

کامبیز حیدرزاده

انتشارات

تمدن علمی


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

376


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008127468


وزن

530


پیش گفتار

-

قیمت : 42500 تومان

کتاب مدیریت مراکز خرید و مال ها» کتاب جامعی است که برای استفاده دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت بازرگانی و کلیه علاقه مندان به حوزه مدیریت مراکز خرید و مال ها» تدوین شده است. این کتاب مفاهیم اساسی مراکز خرید و مال ها را در زمینه کاربردهای عملی شرح داده و آن را با ارائه مثال ها و توصیه های....
کتاب مدیریت مراکز خرید و مال ها» کتاب جامعی است که برای استفاده دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت بازرگانی و کلیه علاقه مندان به حوزه مدیریت مراکز خرید و مال ها» تدوین شده است. این کتاب مفاهیم اساسی مراکز خرید و مال ها را در زمینه کاربردهای عملی شرح داده و آن را با ارائه مثال ها و توصیه های بسیار مفیدی تکمیل نموده است. هر یک از فصل های کتاب «مدیریت مراکز خرید و مال ها» با کمک یکی از خبرگان حوزه مراکز خرید و مال ها تهیه شده است که اصول و عملکردهای مربوط به هر موضوع را توضیح و بخشی از دانسته های شخصی و تجارب کاری خود را شرح می دهد. در مدیریت مراکز خرید و مال ها، فعالیت ها و وظایف زیر از اهمیت بسزایی برخوردار است که عبارتند از: مفاهیم مالی، اجاره نامه و زبان مذاکرات، ترکیب بهینه (آمیخته) مستأجران و استراتژی های اجاره امور اداری، بازاریابی، نگهداری، امنیت، بیمه و مدیریت ریسک، مدیریت بحران، بازسازی و نوسازی مراکز خرید، مسائل قانونی ، فروش فروشگاهی (خرده فروشی). افرادی که از این کتاب استفاده می کنند در می یابند که این کتاب، در زمینه مفاهیم اساسی مدیریت مراکز خرید و مال ها کتابی فوق العاده مفید است که از طریق مثال هایی بسیار روشن، فرم ها، جداول، و منابعی برای مطالعه بیشتر، توانسته است مطالب را در زمینه موضوعات ارائه شده به خوبی شرح دهد. با توجه به رشد فزاینده مراکز خرید و مال ها در ایران و اهمیت جایگاه مدیریت و بازاریابی فروش فروشگاهی (خرده فروشی)، مطالعه و آگاهی از اصول مدیریت مراکز خرید و مال ها اهمیت بیشتری پیدا می کند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !