دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی مراکز خرید و مال ها -

نام محصول

بازاریابی مراکز خرید و مال ها


نام نویسنده

شورای (انجمن) بین المللی مراکز خرید


نام مترجم

کامبیز حیدرزاده-مهسا سادات تقوی

انتشارات

تمدن علمی


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

480


نوع جلد

گالینگور


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008127475


وزن

810


پیش گفتار

-

قیمت : 55000 تومان

مراکز خرید و مالها از آن جهت منحصر به فرد هستند که مصرف کننده با حواس پنجگانه خود تصمیم به خرید می گیرد و تجربه لذت بخشی کسب می کند. با این که مراکز خرید در حال گسترش هستند ولی با نقطه ایده آل فاصله زیادی دارند، امروزه علاقه مصرف کنندگان به مراکز خرید افزایش یافته است و این مراکز همواره به دنبال....
مراکز خرید و مالها از آن جهت منحصر به فرد هستند که مصرف کننده با حواس پنجگانه خود تصمیم به خرید می گیرد و تجربه لذت بخشی کسب می کند. با این که مراکز خرید در حال گسترش هستند ولی با نقطه ایده آل فاصله زیادی دارند، امروزه علاقه مصرف کنندگان به مراکز خرید افزایش یافته است و این مراکز همواره به دنبال افزایش سود هستند، در نتیجه بازاریابی مراکز خرید از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. کتاب، استراتژی های بازاریابی و نحوه طراحی تکنیکها و روشهای مناسب برای مرکز خرید را عنوان می کند. در این کتاب می توانید از مهارت و تجربه متخصصان بازاریابی که دارای دانش بالایی در این صنعت هستند، منفعت کسب کنید. کتاب شما را در این زمینه ها خبره می کند: اجرای تحقیقات بازار، نظرسنجی و تجزیه و تحلیل داده ها، درک رفتار مصرف کننده و ایجاد ترکیب مستاجران بهینه برای مرکز خرید، تهیه برنامه های بازار پردازی و بازار پردازی مجدد، ایجاد برنامه ریزی رسانه ها و برنامه ریزی بازاریابی، توسعه و پیاده سازی رویدادها و تبلیغات پیشبرد فروش، ایجاد تبلیغات موثر با رسانه ها، برقراری ارتباطات موثر با افراد داخل مرکز خرید، خارج از آن و در شرایط بحرانی، شناخت خرده فروشان و نحوه توسعه فروش فروشگاهی (خرده فروشی) و در نهایت کتاب شامل واژه نامه تخصصی مراکز خرید، مثالها، تصاویر، نمونه فرمها و موارد دیگر است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !