دسته محصول
سبد خرید 0
اصول و فنون برگزاری نمایشگاه ها -

نام محصول

اصول و فنون برگزاری نمایشگاه ها


نام نویسنده

سید حسین میرظفرجویان


نام مترجم

-

انتشارات

موغام


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

156


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007697177


وزن

230


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

امروزه نمایشگاه ها گرچه بعنوان محلی برای بازاریابی و توسعه تجارت کاربرد روز افزونی دارند اما مهم تر از بعد اقتصادی نمایشگاه، ابعاد ارتباطی آن است كه همچون یک کانال ارتباطی، کارکردی جهت انتقال مفاهیم، اطلاعات و آگاهی ها به گیرندگان پیام دارد. نمايشگاهها، از عوامل اصلي و موثر توسعه صادرات غيرنفتي ....
امروزه نمایشگاه ها گرچه بعنوان محلی برای بازاریابی و توسعه تجارت کاربرد روز افزونی دارند اما مهم تر از بعد اقتصادی نمایشگاه، ابعاد ارتباطی آن است كه همچون یک کانال ارتباطی، کارکردی جهت انتقال مفاهیم، اطلاعات و آگاهی ها به گیرندگان پیام دارد. نمايشگاهها، از عوامل اصلي و موثر توسعه صادرات غيرنفتي و ابزاري كارآمد در جهت پيشبرد امور اقتصادي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي محسوب مي شوند. در اين كتاب سعي شده است در حوزه نمايشگاهها، بازاریابی نمایشگاهی، برنامه ريزي و فرايند برگزاري و بررسي عوامل موثر بر موفقيت نمايشگاهها،كتابي جامع و كاربردي، با توجه به سوابق طولاني در حوزه نمايشگاهي در بخشهاي آموزشي، برنامه ريزي و برگزاري نمايشگاههاي بزرگ در داخل و خارج از كشور، تدريس دانشگاهي و دوره هاي نمايشگاهي و سالها مديريت در بخش هاي مختلف شركت نمايشگاههاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران، تاليف گردد تا به عنوان منبع مناسب و روان دراختيار دانشجويان، مشاركت كنندگان، علاقه مندان و دست اندركاران حوزه نمايشگاهها قرار گيرد و مورد بهره برداري موثر واقع گردد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !