دسته محصول
سبد خرید 0
تاخت از ایده تا عمل بتازید -

نام محصول

تاخت از ایده تا عمل بتازید


نام نویسنده

جیک نپ


نام مترجم

امیرانصاری

انتشارات

آموخته


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

290


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786008237617


وزن

308


پیش گفتار

-

قیمت : 26000 تومان

به احتمال زیاد بر این مسأله واقف هستید که حتی بهترین ایده‌ها هم برای رسیدن به موفقیت در جهان واقعی باید مسیری نامطمئن را طی کنند. فرقی نمی‌کند شرکت نوپایی را اداره می‌کنید، در کلاسی تدریس می‌کنید یا در سازمانی بزرگ مشغول به کارید؛ این موضوع همیشه صدق می‌کند. اجرا همیشه دشوار است و شاید سؤالاتی ....
به احتمال زیاد بر این مسأله واقف هستید که حتی بهترین ایده‌ها هم برای رسیدن به موفقیت در جهان واقعی باید مسیری نامطمئن را طی کنند. فرقی نمی‌کند شرکت نوپایی را اداره می‌کنید، در کلاسی تدریس می‌کنید یا در سازمانی بزرگ مشغول به کارید؛ این موضوع همیشه صدق می‌کند.
اجرا همیشه دشوار است و شاید سؤالاتی ذهن‌تان را مشغول کرده باشند: مهم‌ترین نقطه‌ی تمرکزمان کجا باید باشد و از کجا باید شروع کنیم؟ آیا بهتر نیست جلسه‌ی طوفان فکری برگزار کنیم؟ از کجا بفهمیم به راه‌حل درست رسیده‌ایم؟ به چند جلسه و گفت‌وگو نیاز داریم تا مطمئن شویم؟ وقتی نتیجه معلوم شد، کسی اهمیت خواهد داد؟ آیا تا به حال شده با خودتان فکر کرده باشید چی می‌شد اگر راهی وجود داشت تا بدون اینکه هزینه و زمان زیادی صرف کنیم، می‌توانستیم موفقیت یا شکست عرضه‌ی یک محصول یا خدمت به بازار را تعیین کنیم؟
گوگل ونچرز، شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر، به شرکت‌های نوپای‌ زیرمجموعه‌ی خود و سایر سازمان‌ها کمک کرده تا به پاسخ این سؤالات بزرگ برسند. از آن‌جایی که گوگل ونچرز یک شرکت سرمایه‌گذاری است، وقتی به موفقیت می‌رسد که شرکت‌های‌ زیرمجموعه‌شان به موفقیت رسیده باشند و صرفاً نقش مشاور را برای شرکت‌ها ندارند. پس برای کمک به شرکت‌های نوپا با هدف اینکه مشکلات را سریع حل کنند و خودکفا باشند، فرآیندی به نام «تاخت» را ابداع و بهینه‌سازی کرده‌‌اند تا در کم‌ترین زمان، بهترین نتایج به دست آیند. نکته‌ی مهم اینکه، اجرای این فرآیند با کمک کارکنان، دانش و ابزارهایی ممکن است که همین الآن در اختیار دارید. هیچ‌ کار پیچیده‌ای لازم نیست انجام دهید.
یکی از معانی تاخت دویدن با سرعت است و با یادگیری این فرآیند، قرار است در عرصه‌ی کسب‌وکار و رقابت بتازید. نویسندگان این اثر بیش از صد بار این فرآیند را برای انواع و اقسام شرکت‌ها، از شرکت‌های نوپا گرفته تا غول‌های صنعتی، در کلیه‌ی حوزه‌های خدماتی و غیرخدماتی به کار گرفته‌اند و حال، حاصل تجربیات گران‌سنگ خود را با زبانی ساده و روان در اختیار ما قرار داده‌اند.
یادگیری از طریق تجربه بهای گزافی دارد، ولی با استفاده از این فرآیند، بدون آنکه برای‌تان «گران تمام شود»، تجربه می‌کنید و یاد می‌گیرید. در واقع، فرآیند تاخت طی پنج روز این امکان را به شما می‌دهد تا از مرحله‌ی ایده به مرحله‌ی عمل برسید و با آزمایش ایده‌ی خود روی مشتریان واقعی، از میزان موفقیت یا شکست ایده‌تان اطلاع پیدا کنید.
همچنین اگر در نقش مربی یا مشاور به مدیران و سازمان‌ها مشاوره می‌دهید و کمک‌شان می‌کنید تا سازمان خود را بالنده کننده و به تعالی برسند، می‌توانید با یادگیری و اجرای این فرآیند، آن‌ها را بیش از پیش در این زمینه یاری کنید.
اگر می‌خواهید در دنیای پرشتاب کنونی از رقبای خود سبقت بگیرید و هر چه سریع‌تر، به نتیجه‌ی ایده‌های‌تان پی ببرید، یادگیری این فرآیند دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید. به ادعای نویسندگان کتاب، که ادعای بی‌جایی هم نیست، با خواندن این کتاب و بدون هیچ تجربه‌ای می‌توانید اولین تاخت‌تان را به‌صورت آزمایشی در سازمان خود اجرا کنید و نتایج آن را ببینید چرا که نویسندگان حاصل مهم‌ترین تجربیات موفق و ناموفق خود را در کمال صداقت و با جزئیات کامل آورده‌اند.
در پایان نیز از شما خواننده‌ی عزیز بابت حُسن انتخاب‌تان سپاسگزارم و امیدوارم با ترجمه‌ی این اثر ارزشمند و خواندنی، گام کوچکی در بهتر شدن فضای کسب‌وکار برداشته باشم.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !