دسته محصول
سبد خرید 0
تبلیغات تلویزیونی و ارزش های اجتماعی -

نام محصول

تبلیغات تلویزیونی و ارزش های اجتماعی


نام نویسنده

علی اکبر فرهنگی-داوود نعمتی انارکی-نادعلی مرادی


نام مترجم

-

انتشارات

ماهان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

197


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786003890602


وزن

368


پیش گفتار

-

قیمت : 18000 تومان

امروزه تماشای برنامه های تلویزیونی با دیدن پیام های بازرگانی عجین شده است. در بین برنامه های مختلف شاهد قطع شدن آن ها و پخش میزان خاصی از تبلیغات تجاری هستیم آگهی های بازرگانی با بهره گیری از شیوه های پیشرفته بیانی دل نشین و موجزه و ساختار ی مناسب تهیه و اغلب در پربیننده ترین ساعات ت....
امروزه تماشای برنامه های تلویزیونی با دیدن پیام های بازرگانی عجین شده است.
در بین برنامه های مختلف شاهد قطع شدن آن ها و پخش میزان خاصی از تبلیغات تجاری هستیم
آگهی های بازرگانی با بهره گیری از شیوه های پیشرفته بیانی دل نشین و موجزه و ساختار ی مناسب تهیه و اغلب در پربیننده ترین ساعات تلویزیون پخش می شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !