دسته محصول
سبد خرید 0
تاثیرات بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر رضایت مشتریان -

نام محصول

تاثیرات بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر رضایت مشتریان


نام نویسنده

مهدی منصوری


نام مترجم

-

انتشارات

نسل روشن


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

100


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008752868


وزن

159


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

امروزه شرکت ها با چا لش قابل توجهی در ارتباط با محیط کسب وکار روبه رو هستند که از مهمترین این چالش ها می توان به تغییرات مداوم تقاضای مشتریان افزایش رقابت و.. اشاره نمود. حال شرکت ها باید به دنبال راهکارهایی باشند تا بتوانند رضایت مشتری . افزایش رقابت و.. اشاره نمود. حال شرکت ها باید به ....
امروزه شرکت ها با چا لش قابل توجهی در ارتباط با محیط کسب وکار روبه رو هستند که از مهمترین این چالش ها می توان به تغییرات مداوم تقاضای مشتریان افزایش رقابت و.. اشاره نمود.
حال شرکت ها باید به دنبال راهکارهایی باشند تا بتوانند رضایت مشتری . افزایش رقابت و.. اشاره نمود.
حال شرکت ها باید به دنبال راهکارهایی باشند.تا بتوانند رضایت مشتری خود را بهبود دهند.
در این راستا .در این کتاب تاثیر شبکه های اجتماعی بر رضایت مشتریان در فروش های شرکت با شرکت بررسی شده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !