دسته محصول
سبد خرید 0
اندازه گیری تجربه مشتری نحوه توسعه و پیاده سازی استراتژی های سوداورتجربه مشتری

نام محصول

اندازه گیری تجربه مشتری


نام نویسنده

فلیپ کلاوس


نام مترجم

-

انتشارات

حجت اله دهقان


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

226


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786000489861


وزن

329


پیش گفتار

-

تجربه مشتری متفاوت و البته بسیار پیچیده تر از کیفیت خدمت و رضایت مشتری است مدیریت تجربه مشتری به یک جزه استراتژیک حیاتی برای تمام سازمان ها تبدیل ده است . گونه شناسی مدیریت تجربه مشتری نقطه شروعی مناسب برای شرکت هایی است که میخواهندطی فرایندی مشخص وبه شکل روشن مند کیفیت راهکار های موجود تجر....
تجربه مشتری متفاوت و البته بسیار پیچیده تر از کیفیت خدمت و رضایت مشتری است
مدیریت تجربه مشتری به یک جزه استراتژیک حیاتی برای تمام سازمان ها تبدیل ده است .
گونه شناسی مدیریت تجربه مشتری نقطه شروعی مناسب برای شرکت هایی است که میخواهندطی فرایندی مشخص وبه شکل روشن مند کیفیت راهکار های موجود تجربه مشتری را بسنجد و برای بهبود تجربه مشتری برنامه ریزی کنند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !