دسته محصول
سبد خرید 0
برندسازی مدرن -

نام محصول

برندسازی مدرن


نام نویسنده

ریتا کلیفتن


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

197


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009818518


وزن

275


پیش گفتار

-

قیمت : 30000 تومان

هدف این کتاب فراهم‌آوردن درک بزرگ‌تری از عرصۀ پیچیدۀ برندسازی، برای عده‌ای احساسی است. این اثر که آن را متخصصان و تحلیلگران پیشرو نوشته‌اند، برندها و برندسازی را درزمینۀ تاریخی‌شان قرار می‌دهد، اندیشۀ فعلی و بهترین شیوه را تعریف می‌کند، الگوهای به‌سرعت درحال تغییر برندها را در آسیا و خود برندها ....
هدف این کتاب فراهم‌آوردن درک بزرگ‌تری از عرصۀ پیچیدۀ برندسازی، برای عده‌ای احساسی است. این اثر که آن را متخصصان و تحلیلگران پیشرو نوشته‌اند، برندها و برندسازی را درزمینۀ تاریخی‌شان قرار می‌دهد، اندیشۀ فعلی و بهترین شیوه را تعریف می‌کند، الگوهای به‌سرعت درحال تغییر برندها را در آسیا و خود برندها را در دنیای دیجیتال تحت بازبینی قرار می‌دهد و برخی اندیشه‌ها دربارۀ آینده را به‌ چالش می‌کشد.
برخی موضوعات مطرح‌شده در این کتاب:
1. اهمیت اقتصاد و برندها
2. رشد انفجاری برندسازی
3. ارزش مالی برند
4. ارزش اجتماعی برندها
5. آنچه برندها را بزرگ می‌سازد
و... .

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !