دسته محصول
سبد خرید 0
برندهای بزرگ چه می کنند -

نام محصول

برندهای بزرگ چه می کنند


نام نویسنده

دنیس لی یون


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

189


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009909063


وزن

270


پیش گفتار

-

قیمت : 28000 تومان

می‎‌گویند مهم‌ترین ‏درس تاریخ این است که مردم چیز زیادی از تاریخ یاد نمی‌گیرند. این کتاب، پژوهشی در این باره است که برندهای بزرگ چطور مدیریت می‌کنند تا با استفاده از برندهایشان به‌عنوان ابزارهای مدیریت برای سوخت‎رسانی و هماهنگی و هدایت هر فرد در سازمان، از سرنوشت کمپانی‌های ازمیان‎رفته بپرهیزند.....
می‎‌گویند مهم‌ترین ‏درس تاریخ این است که مردم چیز زیادی از تاریخ یاد نمی‌گیرند. این کتاب، پژوهشی در این باره است که برندهای بزرگ چطور مدیریت می‌کنند تا با استفاده از برندهایشان به‌عنوان ابزارهای مدیریت برای سوخت‎رسانی و هماهنگی و هدایت هر فرد در سازمان، از سرنوشت کمپانی‌های ازمیان‎رفته بپرهیزند.
برخی موضوعات مطرح‌شده در این کتاب:
1. برندهای بزرگ از درون شروع می‌‌کنند
2. برندهای بزرگ از فروختن محصولات می‌پرهیزند
3. برندهای بزرگ مشتریان را تعقیب نمی‌کنند
4. برندهای بزرگ متعهد می‌شوند و متعهد باقی می‌مانند
5. هشت اصلِ برند به‌عنوان کسب‌وکار
و... .

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !