دسته محصول
سبد خرید 0
برندسازی هتل -

نام محصول

برندسازی هتل


نام نویسنده

چکیتان اس دو


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

161


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009720651


وزن

220


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

امروز محققان و رهبران صنایع، برندسازی را در قالب نور جدیدی نشان می‌دهند. نظر به اینکه استراتژی تجاری هتلداری با بازاریابی شروع شد و برندسازی را به‌عنوان یکی از عناصرش ادغام کرد، این استراتژی حالا با برندسازی شروع می‌شود و بازاریابی را در کسب‌وکار بزرگ‌تر ادغام می‌کند. برند نه‌تنها ابزار اصلی جذب....
امروز محققان و رهبران صنایع، برندسازی را در قالب نور جدیدی نشان می‌دهند. نظر به اینکه استراتژی تجاری هتلداری با بازاریابی شروع شد و برندسازی را به‌عنوان یکی از عناصرش ادغام کرد، این استراتژی حالا با برندسازی شروع می‌شود و بازاریابی را در کسب‌وکار بزرگ‌تر ادغام می‌کند. برند نه‌تنها ابزار اصلی جذب مشتریان شده؛ بلکه به‌طور گسترده‌تر به اصل اساسی سازمان‌دهی برای بیشتر سازمان‌های مهمانداری تبدیل شده است. این کتاب به مهم‌ترین پیشرفت‌ها در تلاش برای رسیدن به ارزش برند می‌پردازد. هر چهار بخش این کتاب، بررسی‌هایی تجربی را ارائه می‌کند که توسط یک بررسی موردیِ مرتبط دنبال شده است که کارکرد یا نمایش مهمی از درون‌مایۀ آن بخش است: 1. چشم‌انداز برند هتلداری؛ 2. برندسازی جهانی؛ 3. برندسازی استراتژیک؛ 4. اجرای برندسازی.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !