دسته محصول
سبد خرید 0
مقدمه ای بر ارتباط یکپارچه بازاریابی (imc)و نرم افزار شبیه سازی adsim -

نام محصول

مقدمه ای بر ارتباط یکپارچه بازاریابی (imc)و نرم افزار شبیه سازی adsim


نام نویسنده

علیرضا حسن زاده-نصرالله حسن زاده


نام مترجم

-

انتشارات

علمی فرهنگی


سال چاپ

1387


تعداد صفحه

216


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789644459061


وزن

327


پیش گفتار

-

قیمت : 5000 تومان

ارتباط یکپارچه بازاریابی با برنامه ریزی اجرا و ارزیابی برنامه های هماهنگ . قابل سنجش و موثر ارتباطات برند با تمامی ذی نفعان سازمان سعی می کنند تا گامی یکسان و شفا را از طریق بازار های متنوع ارتباطات بازاریابی به آنها برسانند.
ارتباط یکپارچه بازاریابی با برنامه ریزی اجرا و ارزیابی برنامه های هماهنگ . قابل سنجش و موثر ارتباطات برند با تمامی ذی نفعان سازمان سعی می کنند تا گامی یکسان و شفا را از طریق بازار های متنوع ارتباطات بازاریابی به آنها برسانند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !