دسته محصول
سبد خرید 0
مصرف کننده و بازار مصرف کننده و استراتژی -

نام محصول

مصرف کننده و بازار مصرف کننده و استراتژی


نام نویسنده

مجتبی پیرزاده


نام مترجم

-

انتشارات

راشدین


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

188


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786003611078


وزن

305


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

معرفي مختصر كتاب: کتاب حاضر پژوهشی است که در آن مؤلف به برخی از مباحث اساسی و موشکافی برخی از اصول مربوط به بازار و مصرف‌کننده می‌پردازد. مؤلف بیان می‌دارد که اگر رفتار مصرف‌کننده به‌خوبی درک شود و برنامه‌های بازاریابی بر مبنای این درک با دقت تهیه شوند، بازاریابی داخلی و بین‌المللی موفقیت بیش....
معرفي مختصر كتاب:
کتاب حاضر پژوهشی است که در آن مؤلف به برخی از مباحث اساسی و موشکافی برخی از اصول مربوط به بازار و مصرف‌کننده می‌پردازد. مؤلف بیان می‌دارد که اگر رفتار مصرف‌کننده به‌خوبی درک شود و برنامه‌های بازاریابی بر مبنای این درک با دقت تهیه شوند، بازاریابی داخلی و بین‌المللی موفقیت بیشتری کسب می‌کند. بااین‌وجود، مدل استانداردی برای رفتار مصرف‌کننده وجود ندارد. این رفتار بر مبنای فرهنگ، اطلاعات مصرف‌کننده، ویژگی‌های محصول و چگونگی ارائه محصولات، به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای تغییر می‌کند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !