دسته محصول
سبد خرید 0
فروش بیشتر در زمان کمتر -

نام محصول

فروش بیشتر در زمان کمتر


نام نویسنده

جیل کنرات


نام مترجم

احمد روستا

انتشارات

نسل نواندیش


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

272


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789642369188


وزن

305


پیش گفتار

-

قیمت : 24900 تومان

-کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر دقیقاً همان چیزی را ارائه می‌کند که فروشندگان در عصر پرسرعت و پرنیاز امروز به آن محتاجند: راهبردهای مطالعه و آزموده‌ شده‌ای در این کتاب برای مدیریت زمان جهت کار فروشندگی طراحی و ارائه شده است. دنیل اچ. پینک، نویسنده To Sell Is Human -جیل کنرات درک کرده که فروش ب....
-کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر دقیقاً همان چیزی را ارائه می‌کند که فروشندگان در عصر پرسرعت و پرنیاز امروز به آن محتاجند: راهبردهای مطالعه و آزموده‌ شده‌ای در این کتاب برای مدیریت زمان جهت کار فروشندگی طراحی و ارائه شده است.
دنیل اچ. پینک، نویسنده To Sell Is Human

-جیل کنرات درک کرده که فروش بیشتر لزوماً نتیجه کار بیشتر نیست بلکه نتیجه کار کمتر است. در این کتاب او راهنمایی‌هایی کاربردی برای فروشندگان ارائه کرده است تا بتوانند دادوستدها را بهتر ارزیابی نموده و انتخاب‌های لازم برای تمرکز بر مهم‌ترین مسائل را بیابند.
برنت آدامسون،‌ مشاور اجرایی ارشد در CEB و یکی از نویسندگان The Challenger Sale and The Challenger Customer

-همیشه تیم فروشمان را با انواع تکنولوژی بمباران می‌کنیم به این امید که حداقل یکی از این تکنولوژی‌ها باعث رسیدن فروشندگانمان به هدف فروش‌شان شود. تصور کنید چه خواهد شد اگر به افراد کلید طلایی را بدهیم. این دقیقاً همان چیزی است که جیل کنرات در کتاب جدیدش ارائه می‌کند. او ابزار و تاکتیک‌هایی طراحی کرده که فروشندگان می‌توانند در طی روز به ‌کار ببرند تا به اهدافشان برسند. تریش برتوزی، نویسنده و مدیرعامل و استراتژیست The Sales Development Playbook


بخشی از کتاب:

بسیاری از ما به این موضوع فکر می‌کنیم که آیا انجام تمام کارها امکان دارد؟ درواقع، این امر به احتمال زیاد ممکن نیست. ما از وقتی بیدار می‌شویم تا عصر که انرژی‌مان تحلیل می‌رود به دستگاه‌های هوشمندمان وابسته هستیم و نمی‌توانیم از این موضوع بگریزیم.

اگر بخواهیم در دنیای پرتکاپویمان فقط زنده نباشیم، بلکه رشد کنیم، باید به‌طور جدی به نحوۀ کار امروز خود نگاه کنیم. هرچند این کار ممکن است اغلب جالب نباشد، اما همیشه راهگشاست.

در این بخش، موارد زیر را کشف خواهید کرد:

اگر دنیای دیجیتالی که در آن زندگی می‌کنیم، با محدودیت‌های انسانی ما برخورد کند، چه اتفاقی می‌افتد؟
دربارۀ تغییر عادت‌ها و تنظیم اهداف چه دیدگاه‌های تازه‌ای وجود دارد؟
در اینجا می‌فهمید که تنها نیستید، همۀ ما غرق شده‌ایم و در تلاشیم راه‌هایی جدید برای کار کردن بیابیم. در این بخش، می‌خواهیم راه‌حل‌هایی را باهم شناسایی کنیم.

هدف:دلایل ریشه‌ای پرمشغلگی دیوانه‌وارمان را درک کنیم.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !