دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی ویروسی و شبکه های اجتماعی -

نام محصول

بازاریابی ویروسی و شبکه های اجتماعی


نام نویسنده

ماریا پترسکیو


نام مترجم

حسین نوروزی-محسن توکلی خباز-الهام قلی نژاد

انتشارات

فوژان


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

184


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008990093


وزن

268


پیش گفتار

-

قیمت : 18000 تومان

بازاریابی ویروسی یکی از موفقیت مهم در قرن 21 می باشد و تبلیغات یکی از مهم ترین ابزارهای ویروسی می باشد. این کتاب یک نگاه عمیق به بازاریابی ویروسی را پیشنهاد می کند. که با مرور کلی تاریخچه و تغییر و تحول واژه بازاریایی ویروسی آغاز می شود. همچنین .تفاوت های بین واژه های مرتبط مانند شایعه ها....
بازاریابی ویروسی یکی از موفقیت مهم در قرن 21 می باشد و تبلیغات یکی از مهم ترین ابزارهای ویروسی می باشد.
این کتاب یک نگاه عمیق به بازاریابی ویروسی را پیشنهاد می کند.
که با مرور کلی تاریخچه و تغییر و تحول واژه بازاریایی ویروسی آغاز می شود.
همچنین .تفاوت های بین واژه های مرتبط مانند شایعه ها و تصورات بازاریابی نیز مشخص می شوند.
این کتاب یک ابزار بازاریابی ویروسی رافراهم آورده و کاربرد هر یک از این ابزار در رسانه های اجتماعی را مشخص می سازد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !