دسته محصول
سبد خرید 0
پیش به سوی جلو داستان موفقیت بزرگترین برند کافه دنیا، استارباکس

نام محصول

پیش به سوی جلو


نام نویسنده

هوارد شولتز


نام مترجم

محمد امین جندقیان

انتشارات

منوچهری


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

373


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789646382794


وزن

510


پیش گفتار

-

قیمت : 37000 تومان

مهم‌ترين قدم در ايجاد وفاداري مشتري، تمركز بر برانگيختن احساسات او است. صاحبان كسب و كارهاي كوچك بايد تلاش كنند كه مشتريان به محصولات و كالاهاي آن‌ها علاقه‌مند شوند. براي انگيزه دادن به خودتان و كارمندانتان، آدابي را رعايت كنيد كه همان هيجان و سرمايه احساسي را بازگرداند كه در ابتداي شكل‌گيري ايد....
مهم‌ترين قدم در ايجاد وفاداري مشتري، تمركز بر برانگيختن احساسات او است. صاحبان كسب و كارهاي كوچك بايد تلاش كنند كه مشتريان به محصولات و كالاهاي آن‌ها علاقه‌مند شوند. براي انگيزه دادن به خودتان و كارمندانتان، آدابي را رعايت كنيد كه همان هيجان و سرمايه احساسي را بازگرداند كه در ابتداي شكل‌گيري ايده كسب و كارتان داشتيد. 2. به تيم خودتان بگوييد كه مي‌خواهيد مردم از كالاي شما چه چيزي را حس كنند و در اين‌باره با آن‌ها گفتگو كنيد. اين‌كه مشتري نسبت به كالاها يا خدمات شما چه احساسي دارد و روابط احساسي كه در نتيجه آن شكل مي‌گيرد، بر بازگشت مجدد او به ‌سوي شما به ‌شدت تأثيرگذار است. بايد لحظات متعالي براي مشتري ايجاد كنيد. تجربه‌اي كه به مشتري ارائه مي‌كنيد، بايد پيامي باشد كه هر برندي در خود دارد. اين‌ها همگي شكل‌دهنده ارزش پيشنهادي به مشتري هستند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !