دسته محصول
سبد خرید 0
نورو دیزاین بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت وسودآوری

نام محصول

نورو دیزاین


نام نویسنده

دارن-بریجر


نام مترجم

پیمان پروری-محمدصادق اسلامی

انتشارات

دیباگران تهران


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

408


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001248528


وزن

635


پیش گفتار

-

دارن بریجر با اتکا بر علم قابل اطمینان به عنوان نقطه شروع، یک راهنمای عملی فوق‌العاده برای طراحی کردن مناسب با مغز مشتری شما فراهم می‌کند. نورو دیزاین با استراتژی‌ها و تکنیک‌های کاربردی، بسته‌بندی شده است و خواندن آن برای هر بازاریاب و طراحی ضروری است. راجر دولی نویسنده کتاب برین‌فلوئنس Roger....
دارن بریجر با اتکا بر علم قابل اطمینان به عنوان نقطه شروع، یک راهنمای عملی فوق‌العاده برای طراحی کردن مناسب با مغز مشتری شما فراهم می‌کند. نورو دیزاین با استراتژی‌ها و تکنیک‌های کاربردی، بسته‌بندی شده است و خواندن آن برای هر بازاریاب و طراحی ضروری است.
راجر دولی نویسنده کتاب برین‌فلوئنس
Roger Dooley, author of Brainfluence
یک کتاب جالب در مورد موضوعی که باید برای هر کسی که در کسب و کار خرده فروشی، تبلیغات و بازاریابی است اهمیت زیادی داشته باشد. دارن بریجر به شیوه‌ای جذاب و عملی به موضوعات پیچیده می‌پردازد، و تمام جنبه‌های تعامل بین عملکرد مغز و طراحی محصول را پوشش می‌دهد. چنین درکی برای حصول اطمینان از اینکه مصرف‌کنندگان به جای رفتن و رد شدن، توقف می‌کنند و خرید می‌کنند، ضروری است.
داوید لوئیز، رئیس موسسه بین‌المللی مایند لَب و نویسنده کتاب برین‌سِل
Dr David Lewis, Chairman of Mindlab International and author of
The Brain Sell
دارن بریجر یک کتاب فوق‌العاده و آسان برای خواندن ایجاد کرده است که از دنیای طراحی عصبی ابهام‌زدایی می‌کند. آنچه که او به خوبی انجام می‌دهد، نشان دادن تعادل بین نقش خلاقیت انسان و نقش علوم اعصاب در طراحی مدرن است. اگر فکر می‌کنید طراحی عصبی در مورد ایجاد طرح‌هایی خوشایند با موشکافی کردن زیبایی است، باید این کتاب را بخوانید. این کتاب به طور کامل در مورد این موضوع نیست. دارن بریجر همه موضوعات عمده و بنیادی علم را در قالب نوشته‌های جذاب و امکان‌پذیر معرفی می‌کند، و روش‌ها و ابزارهای کلیدی را به شما نشان می‌دهد. متن کتاب همراه با حقایق جالبی است که به فهم روان‌تر موضوع واقعاً کمک می‌کنند. هر کتابی که تلاش می‌کند تا جذابیت الگوهای رفتاری را توضیح دهد، باید پنج ستاره از من دریافت کند.
جیمی کروگن، مدیر طراحی، شرکت شارک‌نینجا
Jamie Croggon, Design Director, SharkNinja
درباره نویسنده
دارن بریجربه عنوان یک مشاور برای طراحان و بازاریابان کار کرده است. او در مورد تجزیه و تحلیل و استفاده از داده‌هایی که موجب برانگیختن افکار و انگیزه‌های ناخودآگاه مصرف‌کنندگان می‌شوند، مشاوره می‌دهد. او یکی از پیشگامان اصلی صنعت عصب‌شناسی مصرف‌کنندهاست که به پیشتاز شدن دو شرکت اول در این زمینه کمک کرده است، و سپس در بزرگترین آژانس جهان، نوروفوکس (که در حال حاضر بخشی ازشرکت نیلسناست)، به عنوان کارمند انتقالی در خارج از ایالات متحده پیوست. او در حال حاضر به عنوان مدیر بینشدر شرکت نورو استراتاکار می‌کند.



اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !