دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی -

نام محصول

مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی


نام نویسنده

تام یانگ-نیک میلتون


نام مترجم

حسام خضرایی حاذق فکر

انتشارات

هیرمند


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

268


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789644084805


وزن

265


پیش گفتار

-

قیمت : 20000 تومان

درباره کتاب : این کتاب در درجه‌ی اول برای کسانی که با مدیریت دانش سر و کار دارند و یا در محیط‌های فروش و بازاریابی از مدیریت دانش استفاده می‌کنند، اهمیت بسیار بالایی دارد. در عین حال برای افرادی که در مدیریت و فروش و بازاریابی مشغول به کار هستند، بسیار مناسب است. همچنین، مدل‌هایی به خواننده ارا....
درباره کتاب :
این کتاب در درجه‌ی اول برای کسانی که با مدیریت دانش سر و کار دارند و یا در محیط‌های فروش و بازاریابی از مدیریت دانش استفاده می‌کنند، اهمیت بسیار بالایی دارد. در عین حال برای افرادی که در مدیریت و فروش و بازاریابی مشغول به کار هستند، بسیار مناسب است. همچنین، مدل‌هایی به خواننده ارائه می‌دهد تا برای درک اینکه چگونه دانش می‌تواند در فرآیندهای فروش و بازاریابی مجدد استفاده شود و به افزایش نرخ موفقیت کمک کند، به او یاری ‌رساند.
کتاب پیش‌روی شما، مباحث تحت نظر مدیران و متخصصان را از طریق اصول ضروری، روش‌ها و ابزار مورد نیاز برای طراحی روش‌های‌ پیش‌نویس یا برای مقایسه شیوه‌های موجود خود در برابر نمونه‌های جهانی توانمند و آماده می‌سازد. چندین مدل‌ و روش‌شناسی توضیح داده شده است که می‌تواند در صنایع متنوع و گسترده‌‌ استفاده و یا تکرار شود. این کتاب همچنین، مطالعات موردی متعددی از شرکت‌هایی که در حال پیاده‌سازی و اجرا مدیریت دانش در فروش و بازاریابی هستند، ارائه کرده است.
مخاطبین کتاب: تمامی مدیرانی که مدیریت دانش را در محیط فروش و بازاریابی خود به کار گرفته‌اند و همچنین افرادی که برنامه‌ی مدیریت دانش را در صنایع خود مورد استفاده قرار می‌دهند، شاغلین و صاحبان صنایعی که از مدیریت دانش در صنایع خود بهره‌ می‌برند، دانشگاهیانی که به دنبال کسب تجربه و درک فعلی مدیریت دانش در این صنایع‌اند، یا افرادی که در پی رشد و پیشرفت شخصی در کار خود می‌باشند، همگی جزو مخاطبین این کتاب هستند. مطالعه‌ی این کتاب برای شرکت‌هایی که مایل به بهبود فروش و بازاریابی خود هستند، بسیار مناسب است.مدیریت دانش،متشکل از فرایند خلق،بهره وری و اطلاعات در یک سازمان است.در واقع این تعریف به رویکردی چند منظوره برای به کارگیری بهترین شیوه استفاده از دانش در راستای دست یابی به اهداف سازمانی اشاره دارد.کتاب حاضر،با نگاهی جدید به مدیریت دانش برای فروش و بازار یابی،راهنمایی های عملی و اجرایی راجع به مدیریت دانش در محیط های فروش و بازاریابی را به همراه مطالعات موردی و بیان تجارب واقعی از سوی نویسندگان بیان می دارد و به همین دلیل به کتابی معیار برای بهره مندی متخصصان این حوزه تبدیل شده است.
در این کتاب ارزش واقعی هر نوع اقدامی برای مدیران،مسئولان فروش و بازار یابی و مخاطبینی که در پی ارتقا عملکرد شخصی خود هستند فراهم شده است تا با پیاده سازی مطالب آن در کل سیستم،قادر به کسب منافع عملکردی مهمی برای سازمان خود باشند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !