دسته محصول
سبد خرید 0
هماهنگی میان مستاجران مراکز خرید و مال ها -

نام محصول

هماهنگی میان مستاجران مراکز خرید و مال ها


نام نویسنده

شورای (انجمن)بین المللی مراکز خرید


نام مترجم

کامبیز حیدر زاده-مژده افلاکی جوبنی

انتشارات

تمدن علمی


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

326


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008127703


وزن

458


پیش گفتار

-

قیمت : 38500 تومان

امروز نياز شديدي به وجود يك پل ميان مالكان و مستاجران و پيمانكران‌شان احساس مي‌شود. «هماهنگي ميان مستاجران» براي پر كردن اين شكاف بوجود آمده است. اين هماهنگي فرايندي مديريتي است وابسته به طراحي و آمادگي يك خرده‌فروشي جديد است. هم چنين اين هماهنگي سبب تكميل توسعه، ساخت و ساز و طراحي شده و به افتت....
امروز نياز شديدي به وجود يك پل ميان مالكان و مستاجران و پيمانكران‌شان احساس مي‌شود. «هماهنگي ميان مستاجران» براي پر كردن اين شكاف بوجود آمده است. اين هماهنگي فرايندي مديريتي است وابسته به طراحي و آمادگي يك خرده‌فروشي جديد است. هم چنين اين هماهنگي سبب تكميل توسعه، ساخت و ساز و طراحي شده و به افتتاح فروشگاه كمك مي‌كند. «هماهنگي ميان مستاجران» ثابت كرده كه يك فرصت شغلي بسيار با ارزش و منحصر به فرد در صنعت فروش فروشگاهي (خرده فروشي) است. افراد زيادي با تخصص‌ها و تجربيات موثر در حوزه‌هاي مختلف بازاريابي تمايل دارند وارد اين حرفه شده و به مالك مركز خريد يا مال (موجر) و خرده‌فروش (مستاجر) كمك كنند. اين هماهنگي به مالك و مستاجر كمك مي‌كند تا در وقت و هزينه خود صرفه‌جويي كرده و با اطلاعات و پيش‌زمينه قابل ارائه توسط هماهنگ‌كنندگان، كوتاه‌ترين و موثرترين مسير براي رسيدن به اهداف مطلوب را طي كنند. «هماهنگي ميان مستاجران» تضميني در راستاي ايجاد جايگاهي است كه توانايي اداره كردن موقعيت‌هاي دشوار - كه ساير افراد قادر به انجام آن نيستند - را دارد و راه‌حل‌هاي علمي و عملي براي حل مشكلات مابين مالك مركز خريد يا مال (موجر) و خرده‌فروش (مستاجر) ارائه مي‌كند. هم چنين بخش‌ جدايي‌ناپذير از فرايند اجاره (ليزينگ) بخش‌هاي خرده‌فروشي (فروش فروشگاهي) در هر مركز خريد يا مال است و معمولا به عنوان آخرين گام براي پشتيباني از خرده‌فروشان (مستاجران) تعريف مي‌شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !