دسته محصول
سبد خرید 0
شیفته کردن قلب و ذهن کارکنان مدلی کاربردی برای دستیابی به عملکرد پرشور در گروه های کاری

نام محصول

شیفته کردن قلب و ذهن کارکنان


نام نویسنده

لی جی کولان


نام مترجم

غلامرضا توکلی-سید جواد حسینی-سید محمد حسینی

انتشارات

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

167


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006901466


وزن

190


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

نتیجه ی بعضی از مطالعات که به تازگی انجام شده است؛ نشان می دهد : احتمال رشد شرکت ها در صورتی بیشتر می شود که رضایت کارکنان بیش از رضایت مشتریان باشد.مشتریان از کارکنان خرید می کنند، نه از شرکت ها. یعنی کارکنان شما عملکردشان چیزی است که میزان ارزش آفرینی و قابلیت رقاتی سازمان شما را تعیین....
نتیجه ی بعضی از مطالعات که به تازگی انجام شده است؛ نشان می دهد :

احتمال رشد شرکت ها در صورتی بیشتر می شود که رضایت کارکنان بیش از رضایت مشتریان باشد.مشتریان از کارکنان خرید می کنند، نه از شرکت ها.

یعنی کارکنان شما عملکردشان چیزی است که میزان ارزش آفرینی و قابلیت رقاتی سازمان شما را تعیین می کند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !