دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی محتوایی در رسانه های اجتماعی -

نام محصول

بازاریابی محتوایی در رسانه های اجتماعی


نام نویسنده

جیم بری


نام مترجم

سجاد خزائی-مریم نجفی

انتشارات

نسل روشن


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

320


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008752066


وزن

490


پیش گفتار

-

قیمت : 30000 تومان

مردم آنچه را که به آنها می گویید باور نمی کنند. به ندرت آنچه را که به آنها نشان می دهید را باور میکنند و بیشتر اوقات آنچه دوستانشان به آنها می گویند را باور می کنند در حالیکه همیشه آنچه به خود میگویند را باور میکنند با تکیه برمفهموم بازاریابی رابطه مند در این کتاب دستور العمل هایی اس....
مردم آنچه را که به آنها می گویید باور نمی کنند.
به ندرت آنچه را که به آنها نشان می دهید
را باور میکنند
و بیشتر اوقات آنچه دوستانشان به آنها می گویند را باور می کنند در حالیکه همیشه آنچه
به خود میگویند را باور میکنند
با تکیه برمفهموم بازاریابی رابطه مند در این کتاب دستور العمل هایی استراتژیک برای کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه می شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !