دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی for dummies

نام محصول

بازاریابی


نام نویسنده

الکساندر هیام


نام مترجم

محمدرضا ابراهیمی-سیده سروناز سلیلی

انتشارات

آوند دانش


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

456


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008668619


وزن

650


پیش گفتار

-

قیمت : 35000 تومان

اگر به دنبال افزايش مهارت‌هاي پايه‌اي خود در حوزه بازاريابي هستيد، مي‌خواهيد با رسانه‌هاي اجتماعي بيشتر آشنا شويد يا يك استراتژي جامع براي بازاريابي اينترنتي خود تدوين كنيد، اين كتاب، همه آنچه نياز داريد در اختيارتان مي‌گذارد. براي ورود به مرحله‌اي جديد و موفقيت‌آميز در بازاريابي كسب و كار خود آ....
اگر به دنبال افزايش مهارت‌هاي پايه‌اي خود در حوزه بازاريابي هستيد، مي‌خواهيد با رسانه‌هاي اجتماعي بيشتر آشنا شويد يا يك استراتژي جامع براي بازاريابي اينترنتي خود تدوين كنيد، اين كتاب، همه آنچه نياز داريد در اختيارتان مي‌گذارد. براي ورود به مرحله‌اي جديد و موفقيت‌آميز در بازاريابي كسب و كار خود آماده شويد. - نشان تجاري خود را بسازيد - مشتريان را بهتر بشناسيد. استراتژي خود را تقويت و يك برنامه بازاريابي برنده تدوين كنيد. - در رقابت موفق شويد - در مورد مشتريان، رقبا و صنعت تحقيق كنيد؛ تخيلات بازاريابانه خود را به كار بيندازيد و ارتباطات بازاريابي‌تان را توسعه دهيد. - پيام‌هاي خود را اثربخش‌تر كنيد - تلاش‌هاي تبليغاتي خود را با بهره‌گيري از بروشورهاي مجازي و چاپي بي‌نقص، تبليغات محيطي فوق‌العاده و پيام‌هاي رسانه‌اي بي‌نظير به بهترين شكل ممكن پياده كنيد. - به بازاريابي در فضاي مجازي و اينترنت رو بياوريد- با تهيه محتواي تخصصي آنلاين و با استفاده از سانه‌اي اجتماعي به منظور جلب مشاركت مشتريان، ترافيك بيشتري را به سوي برند خود هدايت كنيد. - جسورانه برندسازي كنيد - يك هويت براي برندتان بسازيد؛ لوگو خلق كنيد؛ يك خط محصول طراحي كرده و برند خود را ذهن مشتريان حك كنيد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !