دسته محصول
سبد خرید 0
چرا شکست می خورید؟ چرا کسب و کارها زمین می خورند و چکونه می توان آنها را احیا کرد؟

نام محصول

چرا شکست می خورید؟


نام نویسنده

آنا فالتن-مایکل دریسن


نام مترجم

صوفیا نصراللهی

انتشارات

کارآفرینی


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

234


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786009607892


وزن

225


پیش گفتار

-

قیمت : 30000 تومان

آنا فالتن و مایکل دریسن، نویسندگان کتاب "چرا شکست می‌خورید؟" از مشاوران ارشد مالی شرکت‌های بزرگ و همچنین مدرسان مدرسه بازرگانی کاس هستند. آنها در این کتاب که توسط اکونومیست، مهم‌ترین قطب نشر مطالب اقتصادی منتشر شده، روی یکی از پدیده‌های معاملات در هزاره سوم تمرکز کرده‌اند؛ مالکیت و ادغام (M&A). ....
آنا فالتن و مایکل دریسن، نویسندگان کتاب "چرا شکست می‌خورید؟" از مشاوران ارشد مالی شرکت‌های بزرگ و همچنین مدرسان مدرسه بازرگانی کاس هستند. آنها در این کتاب که توسط اکونومیست، مهم‌ترین قطب نشر مطالب اقتصادی منتشر شده، روی یکی از پدیده‌های معاملات در هزاره سوم تمرکز کرده‌اند؛ مالکیت و ادغام (M&A). صوفیا نصرالهی مترجم کتاب سال‌هاست به عنوان منتقد سینما و روزنامه‌نگار حوزه فرهنگ و هنر در مطبوعات فعالیت می‌کند.

آیا دوست دارید درباره خانواده گلیزر که باشگاه منچستر یونایتد را خرید و پشت پرده نقش الکس فرگوسن در آن معامله بدانید؟ برای‌تان جالب نیست که شرکت کامپیوتریHP چطور در معاملاتش چند بار شکست خورده؟ می‌دانید کمپانی مشهور تولید شیرینی و آب‌نبات کدبری رابطه‌اش با کرافت چطور است؟ قصه تمام این شرکت‌ها توسط نویسندگان اکونومیست در کتاب "چرا شکست می‌خورید؟" آمده است.

در این کتاب به وجود بحران‌های اقتصادی، رفتن اقتصاد به سمت بخش خصوصی و بسیاری از شرایطی که در قرن بیست‌ویکم به وجود آمد و باعث شده حالا مالکیت و ادغام به عنوان یکی از کارآمدترین روش‌ها برای بقا و سوددهی شرکت‌ها در معرض توجه بیش‌تر قرار بگیرد، پرداخته شده است.

مخاطب "چرا شکست می‌خورید؟" مدیران شرکت‌ها، مشاوران اقتصادی و مالی و صاحبان کسب و کار و همچنین دانشجویان رشته بازرگانی و اقتصاد و مدیریت هستند اما غیر از آنها شوخ‌طبعی، نثر روان و مثال‌های متعدد کتاب باعث می‌شود مخاطبانی که فقط علاقمند به این حوزه هستند نیز از خوانش کتاب لذت ببرند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !