دسته محصول
سبد خرید 0
روابط عمومی چیست؟ -

نام محصول

روابط عمومی چیست؟


نام نویسنده

احمد یحیایی ایله ای


نام مترجم

-

انتشارات

سیمای شرق


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

182


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006628738


وزن

238


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

این کتاب مجموعه یادداشت‌های علمی دکتر احمد یحیایی ‌ایله‌ای است که طی دهه گذشته در روزنامه‌ها، نشریات تخصصی و ویژه نامه های کنفرانس های حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی بطور پراکنده چاپ شده است. کتاب حاضر در یازده فصل با عناوین روابط‌ عمومی علم است، فلسفه‌ روابط‌ عمومی، روابط عمومی و اخلاق، مطال....
این کتاب مجموعه یادداشت‌های علمی دکتر احمد یحیایی ‌ایله‌ای است که طی دهه گذشته در روزنامه‌ها، نشریات تخصصی و ویژه نامه های کنفرانس های حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی بطور پراکنده چاپ شده است.


کتاب حاضر در یازده فصل با عناوین روابط‌ عمومی علم است، فلسفه‌ روابط‌ عمومی، روابط عمومی و اخلاق، مطالعات اجتماعی، برنامه‌ریزی روابط‌ عمومی، روابط‌ عمومی و تبلیغات، روابط‌ عمومی و تشریفات، روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی، روابط‌ عمومی در عمل و روابط‌ عمومی ایرانی چاپ شده است.


یادداشت‌های کتاب حاضر مختصر و مفید است و اطلاعات لازم و نکات کلیدی مورد نیاز کارگزاران روابط‌عمومی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها منتقل می‌کند. بررسی موارد مطالعاتی بومی و بین‌المللی با مثال‌هایی زنده و روشن از تجربیات مولف و سایر متخصصان روابط‌ عمومی، این کتاب را به اثری تبدیل می‌کند که قادر است ضرورت، وظایف و نیازهای روابط‌عمومی را به خوبی تبیین ‌کند. از این روی خواندن این کتاب به افرادی که روابط‌ عمومی را علم نمی‌دانند توصیه می‌شود. در خلال فصل‌های کتاب بر خواننده روشن می‌شود که عدم داشتن آشنایی کافی با اطلاعات و دانش تولید شده در این حوزه منجر به گسترش تفکر غیر علمی روابط‌عمومی شده است.


دکتر یحیایی ایله ای در این کتاب تاکید دارد که یکی از اساسی ترین موانع توسعه روابط عمومی ایران، فقدان رویکرد علمی و کیفی به روابط عمومی است.


کتاب «روابط‌عمومی چیست؟» شامل مجموعه یادداشت‌های علمی دکتر احمد یحیایی ایله‌ای در ۱۸۱ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۱۵ هزار تومان از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر و روانه کتابفروشی‌ها شده است. این ناشر پیش‌تر کتاب «الگوی کاربردی مدیریت علمی روابط عمومی» را نیز از همین نویسنده به چاپ رسانده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !